PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ??? › Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
  • Data: 2002-05-09 22:46:20
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:abetq0$3it$1@news.tpi.pl...

    > Nie tylko on ja też !!!!!!

    Nie rozumiem was panowie, co wam takiego zrobili ci pracodawcy??
    Malo placili?? - istnieje cos takiego jak popyt/podaz i naj jego
    podstawie jest wyznaczana pensja, do tego
    dochodza dodatki motywacyjne(zeby wzrosla
    wydajnosc;))
    ponizali was - to juz jest powazna sprawa, ponizany moge byc, ale za
    konkretne pieniadze.
    no nie wiem co tam jeszcze napisa moze was sodomizowali albo co??
    no nie wiem powiedzcie mi jestem ciekaw