PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ??? › Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
  • Data: 2002-05-09 22:40:04
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "krzysztof" <u...@i...off.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracodawca musi się znać na wszystkim, wystarczy by nie znał się na jednej
    > rzeczy i zrobił jeden błąd.
    O kurcze, a to dlaczego?? Nie wiem co wy o tym myslicie ale ja nie uwazam ze
    pracodawca musi anac sie na wszystkim, ale to moze byc prawda ze jeden blad
    rozlozy firme!

    > Zawsze twierdziłem, że polscy pracodawcy to
    > niedouczeni ściemniacze.
    No dzieki za ta refleksje!

    > A jak nie to fora ze dwora, niech plajtuje, dla mnie
    > pracodawcy z gęby śmierdzi rano jak każdemu.
    Toz to domorosla filozofia!

    > To zależy tylko od jednego czynnika - kasy. Jako prezes GM mogę już się
    > pakować.
    > Reflektuję ewentualnie na dyrektora wykonawczego innej porządnej firmy.
    Moje
    > umiejętności i efekty mojej pracy można kupić, ale trzeba zapłacić
    pieniążki.
    Ale po co ktos, pracodawca ma kupowac twoja wiedze skoro wg ciebie oni juz
    wszystko wiedza... posiadaja wszystkie umiejetnosci... Po jak cholere im
    ktos taki bo wg ciebie oni juz... eeeee szkoda pisac!

    Napisz lepiej na psychologie, odwiedz lokalny osrodek z dobrym psychologiem
    a nie zawracaj d... Mam wrazenie ze zjada cie frustracja!