PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ??? › Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
  • Data: 2002-05-09 22:48:13
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie nalatujesz na nich, przeciez odbierasz czesc i godnosc tym ludziom,
    > ktorzy
    > przeszli naprawde wiele...
    > A czy pracownicy nie oszukuje, nie kradna juz tylko wspomne o slynnym L4.
    > Przez to jeden z moich znajomych zmienil regulamin w firmie i zatrudnil
    > lekarza
    > ktory przyjezdzal do pracownikow do domu na zawolanie z pomoca lekarska.
    > Po tym fakcie nastapilo nagly cud, ozdrowienie, liczba chorob zmalala,
    > czyzby
    > pomor bakcyli i innego plugastwa ;)

    Efro nie chcę się rozpisywać o praktykach poniżania i molestownia
    podwładnych !!!
    Moja kumpela ma szefa co w niej tylko widzi obiekt wykorzystania (łapiesz
    jakiego), robi jej
    propozycje i jawnie dobija, teraz nawet poniża przed pracownikami a ona
    sama się nie zwolni bo nie moze sobie pozwolić na dłuższe szukanie pracy, bo
    taką ma sytuację rodzinną !!!

    Wrangler