PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV po angielsku - w Polsce › Re: CV po angielsku - w Polsce
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV po angielsku - w Polsce
    Date: Mon, 16 Jul 2007 22:04:49 +0200

    W wiadomości news:f7gi7h$t0g$1@news.onet.pl Anulka
    <anulka26@@poczta.onet.pl> pisze:

    > Stwierdzam fakt, że w Polsce dużo osób jednak w CV swoje zdjęcie
    > umieszcza, nie oceniając przy tym, czy jest to sluszne, czy nie.
    Stwierdzaj, co chcesz, tylko nie nazywaj tego faktem.
    Nie wiem, na jakiej podstawie swoje "stwierdzenie" projektujesz na całą
    Polskę.
    Ale mam pewne podejrzenia... ;)

    > To Twoja opinia, a ja daleka byłabym od oceniania czy umieszczanie
    > zdjęcia w CV jest przejawem mądrości czy też wprost przeciwnie.
    Ależ możesz być daleka lub bliska czemu tylko zechcesz.
    Zauważ jednak, że ja w żaden sposób nie łączyłem mądrości i autoszacunku z
    epatowaniem ew. pracodawcy w CV swoim - wątpliwej, być może, jakości -
    wizerunkiem. Gdybyś uważniej i z większym zrozumieniem czytała nie pisałabyś
    takich rzeczy.

    > Owszem, ale tak jak już napisałam - po co komplikować sprawę?
    Powiedz to pracodawcy, który w Polsce żąda CV w obcym języku.

    --
    Jotte