PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusjiRe: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-17 09:52:40
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@j...na.jurze>

    > Może być po to by delikwenta od razu poznać jak przyjdzie. Genealnie
    przejaw

    > zwykłego lenistwa.

    Wlasnie nie. Po to, by zapamietac, powiazac twarz czlowieka z tym co mowi. Gdy
    polozymy przed soba nawet tylko 10 CV, to od razu wiemy, ze ten czy tamta
    oczarowali nas takimi a takimi wypowiedziami a ktos inny nie bardzo wypadl
    jesli chodzi o... Nie czarujmy sie, na tych zdjeciach zostanie sama
    biometryka, nikt sie nie zakocha. Druk B/W i ustawienie drukarki econo...