PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-17 21:00:51
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > szukano z perfekcyjnym niemieckim, a na dole "cv prosze przysylac w j. =
    >
    > angielskim" (nie w niemieckim!!) :-D Dodam, ze w wymaganiach nie bylo =
    >
    > wzmianki o znajomosci angielskiego ;-)

    Podsunąłeś mi jeszcze jeden argument za zwięzłym CV.
    4/5 strony CV to chętnie ktoś znajomy Ci przetłumaczy za darmo, jeśli zaś na
    3 strony... no to nikomu się nie będzie chciało machać.

    Fakt, wymagania często są na wyrost. Ale moze być tak, ze Twoje CV ma
    przejrzeć obcokrajowiec w oddziale polskim firmy. Przyda Ci się angielskie CV
    pomimo tego, że nie znasz biegle języka.

    Zgadzam się, że często wymagania są na wyrost, i że różnie pojmuje się biegłą
    znajomość. Ja np. znam biegle biernie niemiecki :-)))) tzn. potrafię czytać
    dokumentację techniczną i mam olbrzymi zasób słownictwa. Potrafię czytać
    beletrystykę. Ale nic nie napiszę, chyba, że niegramatycznie. I mówię jak
    kali, mimo, ze wyjaśnię wszystko,niekiedy bardzo skomplikowane rzeczy. Dla
    wielu to jest biegła znajomość, mozna być tlumaczem na budowie, dla innych to
    tylko dobra wiedza podstawowa nie poparta certyfikatami :-))))