PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusjiRe: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Tue, 17 Aug 2010 09:09:57 +0000 (UTC)

    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

    > Przeczytałem to twoje cv. Moja ocena kandydata: niskie kwalifikacje. Jeśli
    > jest inaczej to musi specyficzna branża. Gdyby chodziło o moją branżę i ja
    > miałbym wybierać pracownika to na pewno nie wybrałbym takiego, który tak
    > mało umie mając 12 lat doświadczenia zawodowego. Oczywiście ratuje opis
    > stanowisk pracy, ale musiałbym chyba dostać same takie jednostronicowe cv,
    > by ten kandydat miał jakąkolwiek szansę.

    Zapewniam Ciebie, że nie jest tak źle. Moje CV było wstępnie na 3 strony i nie
    spotykało się z żadnymi odpowiedziami.
    Gdy skurczyło się do jednej strony, zapytania średnio 1 w tygodniu.

    Nie nadmieniłem, w CV występuje pewna zmienność doświadczeń, niektóre usuwam a
    niektóre pojawiają sie, jeśli mam gdzieś wysłać. Np jeśli wysyłam bo chcę
    dodatkową robotę w biurze tłumaczeń, to znikają moje etaty, pojawiają się
    prace dorywcze, projekty tłumaczeniowe...

    Niektóre usuwam, np. wykształcenie MBA, żeby nie razić przełożonego, który nie
    ma MBA a to się niestety zdarza, istnieje w Polsce złe wyobrażenie, że ktoś
    taki zaraz będzie udowadniał szefowi, że coś trzeba zmienić. Chcę tego
    uniknąć.

    Czasem jak uważam, że pasuje do stanowiska, dopisuję tytuł pracy
    magisterskiej. Usuwam jedne kursy umieszczam inne.

    Wbrew temu co twierdzisz, efekty są. Bo nie ma grochu z kapustą, nie ma tego
    wszystkiego co było w moim CV na 3 strony łącznie z referencjami i
    szczególowymi opisami.

    Na zmiany i dopisywanie mam jeszcze 1/5 pustego miejsca :-))))

    CV: http://bit.ly/9zQAXy