PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: CV - jak napisać???

  • 1. Data: 2002-02-13 09:09:06
    Temat: Re: CV - jak napisać???
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    > Dobre pytanie.
    Dzi?ki :-)

    > Polecam zapisywaae Wordowskie dokumenty w formacie rtf.
    A dlaczego nie *.doc?

    > Ja preferuj? e-maile, choae s? firmy, które ci?gle kochaj? papier :)) Warto
    > zapytaae o preferencje dan? firm?.
    Zak?adam ?e wysy?am CV e-mailem. Czy w przypadku e-maila te? mam si? pytaae
    czy ma byae plik za??cznika i w jakim formacie? To ju? chyba jest lekka
    przesada z dok?adno?ci?, powiedzia?bym pedantyzm. Popraw mnie je?li si?
    myl?.

  • 2. Data: 2002-02-13 11:44:29
    Od: Michal Rutka <r...@l...com>

    > Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w
    wiadomości

    > A jakie to ma znaczenie i na jakiej podstawie?

    Umowa zlecenie traktowana jako umowa o pracę na czas określony.

    Chester EM