PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: urlop dodatkowy na nauke

  • 1. Data: 2002-02-13 09:16:26
    Temat: Re: urlop dodatkowy na nauke
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    Oprócz tego wraz z urlopem można ubiegać się o dofinansowanie nauki. W
    pierszym roku 50% a później 75%. Ale to też zależy od dobrej woli
    pracodawcy - i tutaj także zostałem olany :-)

  • 2. Data: 2002-02-13 09:18:05
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    > Je›eli wysy˝am swoje CV e-mailem to w jakiej formie jest to najlepiej robiç?
    > Czy w postaci za˝ŕcznika w formacie *.doc? Czy napisaç CV w treĘci e-maila?
    >
    > Jak Wy to robicie i z jakimi rezultatami? Ewentualne sugestie pracodawców
    > mile widziane :-)

    Jezeli wysylasz swoja oferte w odpowiedzi na konkretne ogloszenie, to
    najczesciej jest w nim okreslone w jakiej formie pracodawca oczekuje
    kontaktu. Jezeli prosi o przyslanie CV, powinien podac najwygodniejsza dla
    niego forme. jezeli nie podaje, to masz prawo przyslac je tak, jak Tobie
    jest wygodnie.
    Warto pamietac jednak, ze korzystajac z formy elektronicznej mozna natknac
    sie na kilka komplikacji. Np wysylajac dokument w Wordzie, mozemy trafic na
    firme, w ktorej tej aplikacji sie nie uzywa. Malo prawdopodobne, ale zawsze.
    Albo wystarczy, ze firma pracuje na Mac'ach - i zamiast pieknie zlozonego CV
    zobaczy mnostwo "krzaczkow". Tak samo jest przy pisaniu CV jako txt w mailu
    - albo trzeba byc pewnym poprawnego skonfigurowania kodowania, albo pisac
    "po polskiemu". W miare bezpiecznym formatem jest PDF. Poza brakiem
    problemow z fontami daje jeszcze mozliwosc ciekawego skladu - zamieszczenie
    grafiki, zabawy typografia. Ponadto wytrwalym daje mozliwosc zrobienia nawet
    malej interaktywnej prezentacji.

    A jezeli wysylasz swoje CV na tzw. "rybke" (a nuz chwyci?) - tu nie ma chyba
    reguly. Moze poza taka, ze warto najpierw spytac (chocby telefonicznie) do
    kogo takie CV skierowac i czy ta osoba chce je otrzymac. Nic nie kosztuje a
    na dzien dobry robisz niezle wrazenie.

    Pozdrawiam
    MM

  • 3. Data: 2002-02-14 08:57:07