PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak umowy o prace

  • 1. Data: 2002-02-13 08:48:38
    Temat: Brak umowy o prace
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > 2 x TAK

    dzieki , a czy mozesz napisac jakie to bede komplikacje?

  • 2. Data: 2002-02-13 08:53:20
    Temat: Re: Brak umowy o prace
    Od: s...@s...eu.org (Michał Jęczalik)

    > Jeżeli wysyłam swoje CV e-mailem to w jakiej formie jest to najlepiej
    robić?
    > Czy w postaci załącznika w formacie *.doc? Czy napisać CV w treści
    e-maila?

    > Jak Wy to robicie i z jakimi rezultatami? Ewentualne sugestie pracodawców
    > mile widziane :-)

    Dobre pytanie.
    Polecam zapisywać Wordowskie dokumenty w formacie rtf.
    Nie przesyłać spakowanych dokumentów, przy setce aplikacji do przejrzenia to
    trochę wydłuża sprawę.
    Ja preferuję e-maile, choć są firmy, które ciągle kochają papier :)) Warto
    zapytać o preferencje daną firmę.

    Pozdrawiam
    TK
    www.vidi.biz.pl
    zapraszam do ściągnięcia DARMOWEJ ksiązki Pani Wandy Loskot
    http://www.vidi.biz.pl/cos_dla_ciebie.html

  • 3. Data: 2002-02-13 08:56:27
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wobec analogicznej sytuacji napisałem:
    > od X 2001 do chwili obecnej - firma Y (dawniej: firma X)

    dzięki bardzo za radę...

    > Pozdrawiam

    wzajemnie

  • 4. Data: 2002-02-13 09:07:52
    Od: s...@s...eu.org (Michał Jęczalik)

    > Słyszałem że w takiej sytuacji przysługuje mi dodatkowy urlop bezpłatny na
    > nauke ? Czy jest to prawda i ile tego urlopu przysługuje ?

    Z tego co ja wiem to jest możliwość ubiegania się o urlop szkoleniowy, który
    wynosi 14 dni na semestr. Plus dodatkowo (chyba) 21 dni w roku w którym
    piszesz pracę. Jednakże przyznanie takiego urlopu zależy tylko i wyłącznie
    od dobrej woli pracodawcy. Moje podanie zostało olane :-)

  • 5. Data: 2002-02-13 09:18:44
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m3fist0" <m...@g...pl> napisał w

    : zakladam dzialalnosc gospodarcza. chce zeby adresem firmy byl
    : moj adres domowy. mieszkam z rodzicami. co mam pokazac w urzedzie
    : jako tytul prawny do lokalu ? spisywac z rodzicami umowe o wynajem?
    : jezeli tak - dajmy na to umowa na 2000netto, ja sobie to wrzucam w
    : koszta, skarbowka sie nie przyczepi ? troche to dziwne.

    Myślę że wystarczyłaby zgoda rodziców na prowadzenie biznesu w domu, ale z
    kolei skarbówka mogłaby potraktować to jako przychód, od którego musiałbyś
    zapłacić podatek. Dlatego jakaś umowa o podnajem to niezły pomysł.

    --
    Jag

  • 6. Data: 2002-02-13 10:49:54
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    CV rozroslo mi sie do dosc duzych rozmiarow i teraz nie wiem czy druga
    strone drukowac na odwrocie kartki czy lepiej wysylac 2 kartki?
    moze lepiej sprobowac skrocic? bo malej czcionki to wolalbym nie wstawiac...

    pozdro
    --
    robert r

  • 7. Data: 2002-02-13 21:47:02
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

> [...]
    > jezeli tak - dajmy na to umowa na 2000netto, ja sobie to wrzucam w
    > koszta, skarbowka sie nie przyczepi ? troche to dziwne.

    W moim przypadku wystarczyla kopia przydzialu mieszkaniowego, w ktorym
    to dokumencie wsrod innych byla wymieniona takze i moja skromna osoba.
    (Uwaga: sklada sie kopie, potwierdzona przez urzednika; oplata -
    znaczek skarbowy).

    Pozdrawiam,
    Macko