PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: CV - wysyłane mailem?

  • 1. Data: 2002-02-13 08:41:20
    Temat: Re: CV - wysyłane mailem?
    Od: "Hubert" <h...@p...onet.pl>

    In article <a4d8bh$9nu$1@news.tpi.pl>, marek wrote:
    > Witam,
    > Pracuje w firmie na zasadzie umowy na czas niekreślony. Jednoczesnie ucze
    > sie zaocznie na studiach których kierunek odpowiada charakterowi wykonywanej
    > pracy. Z zakładem nie mam podpisanej zadnej umowy pisemnej, ale został on
    > poinformowany że na studia takowe uczęszczam.
    > Słyszałem że w takiej sytuacji przysługuje mi dodatkowy urlop bezpłatny na
    > nauke ? Czy jest to prawda i ile tego urlopu przysługuje ?

    Nie wiem dokładnie, ale jedno nie ulega wątpliwości - idź i pogadaj z szefem,
    że się uczysz, masz sesje i wobec tego prosisz o kilka dniu urlopu bezpłatnego.
    Grzecznie i bez postawy roszczeniowej. Kiedy przyjdziesz i pojedziesz po nim
    kodeksem pracy i paragrafami, to o ile nie jesteś dla niego niezastąpiony, to
    95% sobie znajdzie takiego, który nie studiuje i nie będzie po nim jeździł
    takimi ani innymi paragrafami (swoją drogą to pozytywne zjawisko i szkoda,
    że jest tłumione). Kilku moich znajomych się już tak nacięło.

    Samotnik

  • 2. Data: 2002-02-13 10:57:42
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    Użytkownik "rr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > CV rozroslo mi sie do dosc duzych rozmiarow i teraz nie wiem czy druga
    > strone drukowac na odwrocie kartki czy lepiej wysylac 2 kartki?
    > moze lepiej sprobowac skrocic? bo malej czcionki to wolalbym nie
    wstawiac...

    > pozdro
    > --
    > robert r

    lepiej skruc, i tak nikt nie przeczyta 2 strony
    pozdr
    oko

  • 3. Data: 2002-02-13 12:29:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    > tutaj zapomnialem jeszcze napisac, ze kuzyn dostanie od pracodawcy PIT
    chyba 8,
    > wiec chyba to wyjasni pare spraw, czy tak?

    Podejrzewam, ze poprostu zapomnieli albo im sie nie chce umowy pisac. Mysle,
    ze jest wszedzie zgloszony i pracuje oficjalnie (poza umowa). Niech zapyta o
    ta umowe..

  • 4. Data: 2002-02-13 12:43:46
    Od: "Sławek Łopuszański" <s...@z...pl>

    Nie musisz się martwić. Jeśli pracodawca składa deklaracje i jesteś
    zatrudniony na "biało" to problemy będzie miał pracodawca.
    Proponuję jednak zadzwonić do ZUSU i zapytać, czy jesteś zgłoszony.Różni
    pracodawcy różne cuda wydziwiają.
    Jeśli tak to OK.
    A tak na marginesie skąd wiesz, że nie płaci?

    POzdrawiam
    TK
    www.vidi.biz.pl
    zapraszam do ściągnięcia DARMOWEJ ksiązki Pani Wandy Loskot
    http://www.vidi.biz.pl/cos_dla_ciebie.html

  • 5. Data: 2002-02-13 13:47:24
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomo?ci
    Urzędzie

    > Kiedys tez mialam takie przypadek - i napisalam j.w. - jedno zdanie :)
    > I bylo dobrze. To rzeczywiscie jest oswiadczenie, a nie zaswiadczenie ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Pewnie wszystko przez to, ze za szybko czytam;) A moze dlatego, ze sama
    korzystalam z zaswiadczenia.

    Pozdrawiam
    Marta

  • 6. Data: 2002-02-13 16:19:57
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

    > Jak możesz mieć 2-tyg. okres wypowiedzenia po ponad roku pracy? zgodnie z
    > kodeksem (jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi) przysługuje miesięczny
    > okres wypowiedzenia po roku, 3-miesięczny - po 3 latach, 2-tyg. - po 6
    > miesiącach. A umowy nie mogą być mniej korzystne dla pracownika od przepisów KP.
    > pozdr
    > ste

    Jak pisalem - mam taka klauzula w umowie o prace, dla mnie jest to bardziej
    korzystne, bo to ja rozwiazalem umowe i od 1 marca podejmuje prace gdzie indziej
    :).
    Przy okzaji - dzieki za szybkie odpowiedzi.
    --
    Daniel Filipecki ,'"'\ ________