PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: CV - wysyłane mailem?

  • 1. Data: 2002-02-13 09:01:33
    Temat: Re: CV - wysyłane mailem?
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    > Czy mo›e wymieniç tylko jednŕ nazw´ - tŕ ostatniŕ piszŕc: "od III 2001 do
    > chwili obecnej - firma Y"
    >
    > Z góry dzi´kuj´.

    Chyba tak jest najczytelniej. Dla pracodawcy informacja, ze firma zmieniala
    nazwe jest nieistotna. Dzielenie okresu pracy na dwie czesci jest ryzykowne
    - a nuz podczas pobieznego przegladania ofert zostanie przeoczony fakt, ze
    powodem dwoch pozycji jest zmiana nazwy firmy i zostanie to ocenione jako
    skakanie z posady na posade?

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2002-02-13 09:12:35
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    > Oj, wiedziałem, że zapytasz... ;)))

    Latwe bylo do przewidzenia;))

    > Pracownik:
    > * nieopodatkowany dochod = poważne kłopoty z Urzędem Skarbowym, a wystarczy
    > tylko donos zawistnego sąsiada albo zazdrosnej ex-dziewczyny
    > * brak ubezpieczenia zdrowotnego
    > * brak składki na emeryturę
    > * brak wszystkich przywilejów pracowniczych
    > * brak możliwości udokumentowania faktu, że się pracowało (żaden pracodawca
    nie
    > podpisze się pod stwierdzeniem, że zatrudniał kogoś na czarno)

    tutaj zapomnialem jeszcze napisac, ze kuzyn dostanie od pracodawcy PIT chyba 8,
    wiec chyba to wyjasni pare spraw, czy tak?

  • 3. Data: 2002-02-13 09:32:58
    Od: s...@s...eu.org (Michał Jęczalik)

    Wiekszosc firm pracujacych w .NET pracuje w tym od 1.5 roku. Niektore firmy
    .NET w Polsce juz zdazyly nawet upasc. Poza tym te rzeczy sa z listy
    dodatkowej, wiec zakladam ze 1 lub 2 technologie kandydat bedzie znal.
    Akurat nasza firma pracuje juz ponad rok z .NET. Wiem, ze nie jest Pan
    zainteresowany, ale moze ktos powazniej zainteresowany przypadkiem przeczyta
    i sie zglosi.

  • 4. Data: 2002-02-13 09:41:27
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Użytkownik "abca" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa wymagania zeby zostac przyjetym do policji. Jak wyglada
    szkolenie.
    > Czy mozna jednoczesnie odbywac szkolenie(pracowac) i studiowac zaocznie?
    > Z gory wielkie dzieki.

    w serwisie
    www.policja.pl

    znajdiesz wszystko jak dobrze pamientam w zakladce szkoly - bedzie link
    informacje dla kandydatow..
    a jak nie poszperaj

    z tego co ja wiem ..bo sie interesowalem to musisz miec
    - uregulowany stosunek do sluzby wojskowej i kat A. - a bedac studentem
    masz nieuregulowany jak sie domyslam, no chyba ze masz D. .ale wtedy
    odpadasz:)
    - musisz deklarowac jakies wyksztalcenie..inaczej wygladaja szkolenia dla
    tych po srednim a inaczej dla tych po wyzszym..
    - szkolenie na policjanta, po studiach trwa pol roku w jakims osrodku
    szkoleniowym gdzie jestes "skoszarowany"

    opierajac sie tylko na tym co napisalem wniosek wysuwa sie sam ze raczej do
    policji w czasie studiow nie trafisz:)

    Looki

  • 5. Data: 2002-02-13 10:50:24
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Użytkownik "Paweł" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pomylilo mi sie - umowa zlecenie.

    Tak czy inaczej - NTG. Niestety to nie podpada pod KP.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 6. Data: 2002-02-13 10:52:58
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Remigiusz Babicz na pl.praca.dyskusje:

    > Z tego co pamiętam (robiłem kiedyś parser RTF'a) to nie ma w RTFie
    > możliwości zapisu makr, w ktorych siedzą wirusy => nie ma możliwości
    > wysyłania wirusa poprzes RTF.

    Tak i nie. Bo word/inne palikacje otworzą binarnego *.doca z roszerzeniem *.rtf bez
    pytan, a dwa, ze AFAIR byly bledy w implementacji Office ktre toto
    umozliwialy.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/