PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
  • Data: 2005-01-01 19:55:48
    Temat: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    >Jak wysylasz list do kogos, kogo szanujesz, nie nabazgrzesz go niedbale na
    >skrawku papieru, tylko zadbasz o to, zeby sie go milo czytalo rowniez ze
    >wzgledu na layout. Przy czytaniu duzej ilosci dokumentow bardzo pomaga w
    >skoncentrowaniu sie na ich tresci pewna jednolitosc layoutu, bo wchodzi sie
    >w "trans przetwarzania" bez rozpraszajacego orientowania sie kazdego razu na
    >nowo w strukturze.

    Wciąż za bardzo nie rozumiem, po kiego grzyba czytać te wszystkie
    lettery, zamiast odsiać applicantów po przejrzeniu cefałów. Przecież
    jeśli ktoś jest experienced sprzątaczka (ten example jest trochę
    przejaskrawiony), a startuje na techniczne stanowisko przeznaczone dla
    jakiegoś engineera to się i tak nie będzie nadawał, żaden cool letter
    nie pomoże. Zawsze można dołożyć dodatkowego criteriona takiego jak
    wiek, czy płeć w zależności od tego jakich workersów firma preferuje i
    z 50 application formsów zostanie zaledwie kilkanaście podań, czyli
    target zostanie osiągnięty. Nastąpi to bez marnowania tajmu candidata
    i departmentu haerowego, a jak wiadomo time is money.

    (...)

    Oprócz tego chciałbym się zapytać czy Twoi znajomi z branży też tak
    chętnie zaczytują się listami motywacyjnymi? Bo za parę lat chciałbym
    poszukać jakiejś pracy na contract, tfu, na etat w dużym
    przedsiębiorstwie i wolałbym wiedzieć co mnie czeka.

    --
    pozdrawiam
    Bremse