PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-26 18:23:27
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: Paweł Pollak <p...@m...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz T. Żuchniewicz" napisał w wiadomości
    > - miasto 1: hostessa spóźniła się 2 godziny do pracy (dlaczego pytam: bo
    > się za późno obudziłam- brzmiała odpowiedź);

    Chciałeś uzyskać wyjaśnienie, uzyskałeś. :-)

    > - miasto 3: hostessa w ogóle nie przyszła do pracy (dlaczego pytam: bo
    > zapomniałam (!));

    Przynajmniej szczera. :-)

    > - w Polsce jest bezrobocie czy bezrobotni

    Nie chciałbym twierdzić, że bezrobocia nie ma, bo byłoby to niepoważne, ale
    niewątpliwie przeważają bezrobotni. Dało się to zauważyć m.in. przy naborze
    rachmistrzów. "Wyborcza" urządziła akcję "zatrudniajmy bezrobotnych", a gdy
    ich pozatrudniano, to się okazało, że albo im się nie chce, albo za ciężko,
    albo zbyt małe pieniądze.

    > - czy "jaka płaca taka praca" (ok 6 zł netto za godzinę)?

    Przecież przy pełnym etacie (8 godz. x 22 dni robocze) daje to ponad 1000 zł
    na rękę.

    A dla tych wszystkich, którzy tak wsiedli na Yacha Kowalskiego, mam
    propozycję: załóżcie firmę, dajcie ludziom po 5 tysięcy pensji i zobaczymy,
    ile pociągnięcie. Mam też pytanko: ci pracodawcy tacy wredni, czemu prosicie
    się o pracę? tacy jesteście wykształceni i w ogóle ę, ą i och, proponowanie
    wam akwizycji to obraza, czemu sami nie stworzycie sobie miejsca pracy?
    Takie jełopy nieokrzesane potrafią, a wy nie?

    Paweł

    --
    Czy za książki trzeba przepłacać?
    www.szwedzka.pl