PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-27 07:09:58
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie uważacie, iż za każdą pracę powinno być godziwe wynagrodzenie
    > proporcjonalne do wyksztalcenia i kwalifikacji???(pytanie retoryczne).

    Tak ale tylko po czesci. Dlaczego? To proste. (nie wiem czy dla wszystkich).
    Ale wyobrazmy sobie sytuacje:
    Jestes pracownikiem biurowym, siedzisz sobie wygodnie w eleganckim biurze,
    na dworze upal okolo 27C, wewnatrz przyjemny chlodek (stare budownictwo,
    klima etc......) zarabiasz za to X (masz wyksztalcenie wyzsze, i nad soba
    szefa,
    ktory est za Twoja prace odpowiedzialny). Obok klada powiedzmy swiatlowody.
    Pracuje tam zwykly robol, ktory przez caly dzien kopie row na kabel. Te same
    warunki klimatyczne. Dostaje pensje Y.
    Nie wiem jak ty, ale ja uwazam, ze skoro on zuzywa powiedzmy 6000
    kcal/dziennie
    a Ty tylko 2500, to wybacz ale on powinien dostac na tyle wieksza pensje
    zeby
    te 6000 kcal dostarczyc do organizmu.

    Clowiek studiuje nie tylko po to, zeby lepiej zarabiac!! tak mi sie wydaje.
    Chodzi przede wszystkim o jakosc pracy. Taki robol nie ma zbyt duzych
    kwalifikacji, przez co jego mozliwosci znalezienia pracy sa mocno
    ograniczone.
    Czlowiek z wyzszym ma na tym polu nieco wieksza swobode.

    Ale i tak ta dyskusja sa do D. Bo tej pracy po prostu nie ma!!