PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-26 21:49:34
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za stary misiek jestem, żebym młodzianków nie ostrzegł. Nie raz
    > widziałem, jak szefuńcio stękał, że nie ma kasy na wypłatę, a kupował
    > sprzęt nurkowy, surfingowy, sadził ogród wokół firmy albo wyposażał się
    > w rydwan menadżerski za 200 000, zwany przez pospólstwo samochodem.

    moze szefuncio wyraznie rozgraniczyl finanse firmowe od prywatnych
    i byl przez wiele lat zapobiegliwy i odlozyl na te 200KM ?
    nie ma obowiazku dokladac do firmy...
    moze zarobil juz tyke, ze mu firma wisi?
    Zreszta jesli zalozyl firme po to, zeby zarobic na sprzet nurkowy,
    to jego prawo realizowac te cele, nawet jesli pracownikom sie to nie
    podoba...

    Jak szefuncio sobie pogrywa z pracownikami to predzej czy pozniej oni
    sobie z nim pograja. Nikt nie ma obowiazku pracowac dla niego...
    Jego firma splajtuje. To nie jest nieszczescie na skale kosmiczna.
    To jest wynik jego dzialania. A pracownicy widzac kierunek "rozwoju"
    jego firmy moga sie w kazdej chwili ewakuowac.

    Businessmen nie ma obowiazku tworzyc ani utrzymywac miejsc pracy,
    ale jesli mysli rozsadnie, to jednak bedzie do tego dazyl.
    Jak nie mysli rozsadnie, to i tak splajtuje.

    Wiec ja nie widze powodu do darcia szat nad cudza glupota
    ani do zagladania w kieszenie kazdemu wlascicielowi Merca
    i upadajacej firmy...
    Wszystkim co twierdza, ze on jest krwiopijca wykorzystujacym niecnie
    biednych ludzi proponuje zakladanie wlasnych businessow.
    nikt ich nie bezie dymal (jak im sie wydaje) a moze sami beda
    lepszymi pracodawcami (oby).

    pozdrawiam

    romekk