PracaGrupypl.praca.dyskusjeBilet dla bezrobotnego?Re: Bilet dla bezrobotnego?
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Date: Tue, 29 Jul 2003 17:46:49 +0200

    On Tue, 29 Jul 2003 15:02:05 +0200, "Mori" <s...@a...waw.pl> wrote:

    >Witam!
    >
    >Wlasnie cos uslyszalem ze zarejestrowanemu bezrobotnemu przysluguje darmowy
    >bilet miesieczny. To zwykla plota czy powaznie tak jest?

    http://www.ztm.waw.pl/taryfa/tar200110-1.htm
    tu są wszystkie szczegóły.
    Niestety jest trochę literek i trzeba się pomęczyć.
    Jeśli chcesz jeździc za darmo to należy trochę popracować, proponuję
    skorzystać z podpunktu 11/ (w Rozdziale III punkcie 1.) - człowieku!
    30 litrów krwi i jeździsz po całej wawie za free.
    Ponieważ wycieknięcie 30 litrów będzie trochę trwało to może skusisz
    się na 50% znizkę? Bulisz ok. 80 złociszy na wpisowe do świątyni
    wiedzy i szalejesz!!! Oprócz tego dorzucają różne bonusy np. stypendia
    socjale i nie wezmą cię do woja! :-) Tyle jest szkół wyższych, nic
    tylko szaleć, ale pamiętaj - musisz mieć mniej niż 26 wiosen by z 50%
    zniżki korzystać :-(
    A może nie warto tak od woja uciekać? Pewnie że nie warto! Wal do wku
    niech cię natychmiast w mundurek ubiorą! (pdpkt.17.) Umundurowani
    żołnierze służby zasadniczej do stopnia starszego kaprala włącznie
    wożą się po stolicy za darmo! Yeee! Tylko nie kombinuj za bardzo, bo
    uprawnienie to nie dotyczy odbywających zastępczą służbę wojskową,
    nadterminową zasadniczą służbę wojskową oraz studentów akademii
    wojskowych i wyższych szkół oficerskich (ostatnie zdanie punktu 1.).
    A może znasz kogoś pracującego w szkole specjalnej? Wyrób se legitkę
    uczniowską i też się busem, albo innym tramwajem pobujasz (Rozdział
    IV., pkt.1., pdpkt.3.) - ale tylko na trasie z domu do szkoły :-(
    No zawsze możesz darmozjadem zostać, posłowie i senatorowie
    dupoprzewóz za friko mają i to praktycznie każdym publicznym wehikułem
    po całej RP!
    Jak widzisz powozić się po wawie za free nie jest tak łatwo. Może
    warto się gdzies przeprowadzić? W Zielonej Górze niektórzy bezrobotni
    50% zniżki mają, a jak przedmówcy pisali inne miasta też bonusy
    dorzucają.
    A może jaką robotę znaleźć i bilet po prostu............... kupić?

    pozdrawiam
    Bremse