PracaGrupypl.praca.dyskusjeBilet dla bezrobotnego?Re: Bilet dla bezrobotnego?
  • Data: 2003-08-06 17:15:23
    Temat: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nieprawda - nie musisz. Limit 26 lat dotyczy tylko studentów
    >zagranicznych szkół średnich i wyższych z legitymacją ISIC i ulgi 48%.
    >
    >Tyle już razy słyszałem ten tekst, że ulga dla studentów tylko do 26.
    >Ale żadnej wzmianki o tym ograniczeniu w taryfie warszawskiego ZTM nie
    >ma.

    Masz rację (Dz.U.nr 65 poz.385 art.153). Trzeba tylko policzyć, czy
    opłaca się wybulić 75zł + 3 zdjęcia za półroczną ulgę na komunikację
    miejską (wszystkie polskie miasta). Chociaż jeśli jest szansa na
    uczelniany socjal (trzebaby spr. regulamin uczelni), to warto
    spróbować (niepracujący małżonek i dzieci też mogłyby się
    załapać-art.152pkt2 i Dz.U. nr 96 poz. 590 art.76pkt.2 [dla Wyższych
    Szkół Zawodowych]). Może lekarz "za darmo" (też w przepisach trzeba
    dokładnie poszukać - bo nie wiem co z art.154, chociaż art.76 w Dz.U.
    nr 96 poz. 590) skłoniłby niektórych bezrobotnych bez prawa do zasiłku
    do podjęcia studiów ;-)
    pozdrawiam
    Bremse