PracaGrupypl.praca.dyskusjeBilet dla bezrobotnego? › Re: Bilet dla bezrobotnego?
  • Data: 2003-07-30 16:14:55
    Temat: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: "Mori" <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja bez powodu nie lubię ludzi dobijać, ale o taką odpowiedź niemal sam
    >się prosiłeś.

    Alez mnie bardzo odpowiedzi ubawily :)

    >Sytuację rynku pracy poznałem na własnej skórze, ale
    >jedno co wiem, że jak chcesz kombinować to musisz robić to sam! A nie
    >prosić kogoś o pomoc.

    Nie prosze o pomoc, tylko spytalem, bom cus takiego uslyszal sobie, a ze
    nastepnego dnia trzeba bylo bilecik zakupic to stad pytanie na grupe

    >a) masz nieuregulowany stosunek do służby wojskowej

    zdaje mi sie ze stanelo na tym ze do D. ze mnie zolnierzyk :P

    >b) jesteś na praktykach

    to taka slowna umowa, 3 mce za darmo a potem zobaczymy... wiadomo co
    zobaczymy ale w cv moze to jakos wygladac

    >2. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że masz maturę, bo:

    w sumie nieprawdopodobne, ale rzeczywiscie taki swistek mam

    >3. Nie masz mgr przed nazwiskiem, bo:
    >a) ktoś kto ma dyplom, przez 5 lat (lub dłużej) uczył się kombinować

    sie nie chcialo :D i poszlo sie na cos co interesowalo wiec kombinowac duzo
    nie trzeba bylo rzeczywiscie ( chociaz oczywiscie...;) )

    >Moja rada (mile widziane komentarze):

    Dziekuje bardzo. Bardzo ladna. Moze sie przyda jak mnie bedzie stac na te 80
    zl czy ile to teraz jest :)
    Poki co ide cos wszamac, dzieki za mila rozmowke i motywacje do tego zeby
    sie rozejzec.

    Pozdrawiam

    Mori