PracaGrupypl.praca.dyskusjeBilet dla bezrobotnego? › Re: Bilet dla bezrobotnego?
  • Data: 2003-07-29 21:43:52
    Temat: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: "Mori" <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A może jaką robotę znaleźć i bilet po prostu............... kupić?

    Bardzo dziekuje za tak niezwykle wyczerpujaca odpowiedz na moje tak proste i
    naiwne pytanie. Doceniam tak dlugiego posta i milo mi bylo przeczytac. a
    praca... tak... wlasnie po czesci o to chodzi, bo widzisz, po roku szukania
    pracy- pracy nie ma, zaprawa nie bardzo mi odpowiada a zreszta i tak mnie
    nie chca jesli dobrze odczytuje ta skomplikowana literke. Zalapalem sie na
    pewnego rodzaju praktyke, za ktora mi rzecz jasna nikt nie placi, wiec
    uprawiam sobie wlasciwie wolontariat i jakos pieniedzy dziwnym trafem
    jakims losu slepego za nic mi nie przybywa. Ale co ja tu gadam bez sensu.
    Kazdy zna realia i kazdy potrzebuje sie czasem dowartosciowac, wiec zdrowko
    i powodzenia w dalszych wspanialych postach, milego samopoczucia zycze.

    Pozdrawiam

    Mori