PracaGrupypl.praca.dyskusjeBilet dla bezrobotnego? › Re: Bilet dla bezrobotnego?
  • Data: 2003-08-07 19:14:17
    Temat: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego półroczną?

    Bo po pół roku jest sesja i wywalają ;-)

    > Studia trwają 3-5 lat - jak kto bezrobotny to
    > przecież ma czas na studiowanie.

    Niby dla chcącego nic trudnego, ale chodzi o to, że musi być w stanie
    wskazującym na chcenie...
    Poza tym podejrzewam, że większość wolałaby dostać etat, a nie za naukę się
    brać.

    >IMHO nie ma sprawy - niech Ci
    > bezrobotni idą na te studia ale żeby się czegoś nauczyć a nie dla ulg i
    > socjalów.

    Jeśli ktoś poświęcił kilka dni na znalezienie przepisów, które może
    wykorzystać (biblioteka, internet itp.). Potem się nachodził, by załatwić
    co trzeba, zainwestował trochę kasy (opłata rekrutacyjna, zdjęcia), to
    niejako "zapracował" na państwową (swoją, moją, twoją, naszą) kasę. Jeśli
    ktoś będzie chciał skorzystać z tych udogodnień to skorzysta, czy
    komukolwiek się to podoba czy nie. Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia
    chcenia...

    > Potem łatwiej pracę znajdą.

    Dlaczego łatwiej?

    I jeszcze trochę oftopicznie ;-)
    Zauważyłem ciekawy adres e-mail, zatem czy mógłbyś podesłać mi jakieś
    materiały na temat programowania w c++? Może jakieś przykładowe zadanka z
    laborek? Bo UW, pewnie w ramach otwarcia się na społeczeństwo, wprowadził
    jakieś hasła na dostęp do materiałow dydaktycznych :-(

    pozdrawiam
    Bremse