PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja...Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-23 22:40:08
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Uwazasz Rewolucje Francuska za dobra rzecz?
    > A pazdziernikowa? Tez byla przeciwko bogatym.

    Gdyby nie te rewolucje, to może teraz nie pracowałabyś tam,
    gdzie pracujesz. Nie miałabyś wykształcenia, tylko zastanawiałabyś
    się, co będziesz dzisiaj jeść.
    Inna rzecz, co się działo dalej po tych rewolucjach.

    Sorry - a może masz błękitną krew? :>>

    > Masz rozpowszechnione przekonanie, ze wzbogacanie sie
    > jest mozliwe tylko metodami nieetycznymi.
    > Jest to przekonanie lepperowskie.

    Ty mi tu Mr Leppera nie wytykaj, bo pudłujesz.
    To Ty argumentujesz, że tylko ci, którzy mają pieniądze są
    w stanie rządzić tym państwem.

    > Jeszcze raz: ogolny rozwoj gospodarki poprawia sytuacje wszystkich.
    > My mamy glodujace dzieci, a USA nie maja. Nie dlatego, ze USA
    > sa bardziej socjalistyczne niz my, bo nie sa. Dlatego, ze jest to panstwo
    > ogolnie bogatsze, a do tego bogactwa doszlo m.in. przez dobre warunki
    > dla przedsiebiorczosci.

    O propagandzie amerykańskiej nie będę się wypowiadać, bo już
    o tym wspomniałam w którymś poście.
    Polska to nie Ameryka i nie będzie. Mamy inną mentalność, inną
    historię, inne potrzeby, inne położenie, inne zasoby naturalne itp.
    Gdybyśmy nawet żywcem skopiowali tamten rynek, to nie będzie
    on pasował do naszego społeczeństwa.

    > Nie. I nie maja. Maja nauczyc sie, jak do tego dochodzic.

    A to jednak płaca w granicach tych 1500 zł, a nawet 1000 - może
    być dla nich, prawda?

    > U mnie na klatce schodowej jest wielki stos smieci pod skrzynkami
    > pocztowymi. Wszyscy wywalaja makulature wyborcza na podloge
    > pod owa skrzynka, sadze, ze nie patrzac na nia tak samo jak ja :).
    > Dozorca posprzata.

    O widzisz! To jest coś, co mi się nie podoba!
    Czy wywalanie śmieci pod skrzynkę pocztową świadczy o Twojej
    kulturze? Bo dozorca posprząta?!
    Ja wyrzucam swoje i innych ulotki (jeśli je wyrzucili) do pojemnika
    na makulaturę. Nie czekam na służącego.

    Masz bardzo dobre zadatki na nową klasę społeczną nie szanującą
    pracy innych, zarabiających mniej niż Ty.

    Czy to środowisko przedsiębiorców ma na Ciebie taki wpływ? :>>

    --
    Koziorozec