PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-24 06:59:37
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Koziorozec [Sat, 24 Sep 2005 01:20:04 +0200]:

    > Dozorca, sprzątaczka też niczego nie wytwarza.

    Wytwarza. Wolny czas (sprzataczka) i bezpieczenstwo (dozorca).
    A te dwie rzeczy bywaja bardzo cenne.

    > A to znieśli im podatki od ich wynagrodzenia??? :>

    A kto im pensje placi? Budzet, prawda?
    To wez mi daj 1000, a ja Ci potem oddam 400 -- zarobisz
    na tym, prawda? ;> No wiec tak samo zarabia na nich budzet.

    > Ale kto powiedział, że ja - wybierając ich - mam im zrobić
    > jeszcze lepiej?

    Nikt. A ktos Ci kaze ich wybierac? ;)

    Kira