PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja...Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-22 09:45:00
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Immona" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "złoty" <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał w wiadomości
    news:dgtsio$8h0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Dnia 2005-09-22 10:27 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > Nie musimy lubieć tych, którzy zostaną wybrani - grunt by dobrze, mądrze i
    > w miarę uczciwie rządzili. Ich prywatne poglądy na temat kobiet, mężczyzn,
    > pedałów, murzynów, żydów, masonów itd. - guzik mnie obchodzą.
    > Dla innych jednak jak widzę, są ważniejszym kryterium..

    Dla mnie tym kryterium nie sa poglady na te tematy, ale kultura osobista w
    ich wyrazaniu i sposob traktowania ludzi. Jesli nie jestes w stanie dostrzec
    roznicy, to masz straszne klapki na oczach. Ja nie chce chamow u wladzy,
    chocby ze wzgledu na wizerunek Polski w swiecie. W roli np. prezydenta JKM
    musialby sie spotykac w sytuacjach dyplomatycznych z wieloma osobami,
    ktorych nie akceptuje. Bylby mily i ukladny - znaczyloby to, ze jednak jest
    konformista i nie zawsze mowi, co mysli w sposob, ktory sobie uznal za
    sluszny. Bylby taki, jaki jest - skutki bylyby fatalne.

    I.