PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-22 11:10:21
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-09-22 12:41 , walcząc mozolnie z klawiaturą Aleksander Galicki
    w pocie czoła napisał/a:

    > No to wielce szanowny fanatyku, ile razy ci trzeba powtorzyc, ze wlasnie JKM
    > ma zerowa skutecznosc bys zalapal i przestal na dowolny argument powtarzac w
    > kolko "och jaki ja jestem zajebisty, a ty (podobnie jak moja sasiadka)
    > wybierasz komuchow". JKM tak bardzo olewa zasady rzadcace dzisiejsza polityka
    > i tak ostentacyjnie demonstruje to, ze mu nie zalezy na wladzy, ze o jakiej
    > skutecznosci tu moze byc mowa? Po co wybierac kogos, kto - owszem -
    > demonstruje przywiazanie do swoich pogladow, ale jednoczesnie obnosi sie z
    > tym, ze na realizacji tych pogladow wcale mu nie zalezy?

> [...]

    ..dziękuję za miłą, rzeczową i "na poziomie" wypowiedź z Twojej strony.
    Niestety z uwagi na fakt, iż nie obracam się w kręgach "fanatyków",
    "fetyszystów" i "satanistów" oraz nie umiem powiedzieć, czy osoby te się
    "głaskają nawzajem" czy też nie - nie będę mógł prowadzić z Tobą dalszej
    konwersacji na ten interesujący Cię jak widzę temat.

    z poważaniem
    A.