PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-15 23:37:19
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: Tomasz Nazar <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse napisał(a):

    > A co Ci szkodzi "zaryzykować" i odpowiedzieć na taką ofertę?

    To nie kwestia ryzyka. Nie podoba mi sie troche, jesli mam zapelniac
    statystyki jakiemus leszczowi, co sobie zarty/glupoty w taki sposob robi.

    Jesli natomiast to jest pracodawca, co z jakichs powodow sie ukrywa, to
    chyba jednak "podziekuje" takiemu i zignoruje.

    Z drugiej strony sama tresc ogloszenia jest interesujaca (w dwoch juz
    przypadkach!) - tyle, ze ta *gazeta.pl.

    A czlowiek jest taki, ze jak mu sie nadziei narobi, to odrzuca
    racjonalne argumenty: "ze takiej firmy to raczej na polskim rynku nie
    uchowa" itp itd :)

    Wiec nadal jestem w rozterce przez powyzsze pytanie. Wrrrr ;)

    Tomasz

    PS. Aby nie byc goloslownym, o te mi chodzi:
    1. Takie sobie:
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_frm/thread/0a5bf6f210e4026e/49e2ec065e504d4b?hl=
    pl#49e2ec065e504d4b
    2. Nastepne:
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_frm/thread/7dfe63cc5b83bd40/d984bdff123d12aa?hl=
    pl#d984bdff123d12aa
    3. Natomiast to jest dla mnie :)
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_frm/thread/c1487de09c45bc28/7c38cf9df4b397f4?hl=
    pl#7c38cf9df4b397f4

    --
    _i______'simplicity_is_the_key'__________tomasz_naza
    _ii____'i_am_concern_oriented'__________________iiuw