PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-15 14:03:37
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:op.svjyfccgk0fogh@tom...
    > Jednego pięknego dzionka o czasie Mon, 15 Aug 2005 15:14:50 +0200, ludzik
    > o nazwie Piotr <s...@r...com> nasmarował co następuje:

    > może jakieś przykłady tych firm ?

    A czytuj wtorkowe "komunikaty" w GW, tam na pierwszej stronie jest
    ujawniane, kto powygrywal jakie przetargi i za ile. Sa dane firmy i czesto
    email rowniez. Nagminnie sie zdarza mi widziec info o wygranym przetargu na
    szesciocyfrowa czy siedmiocyfrowa sume i obok tego skrzynke na wp.pl czy
    onecie :).

    Ale jak chcesz w taki sposob szukac klientow na wykonanie im www, to ciezko
    Ci bedzie.

    I.