PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 15:48:38
    Temat: Re: A teraz...
    Od: nbs <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec wrote:

    > Oczywiście: chcieć to móc!
    > Zapewne też chcesz być zawsze młody i zdrowy, prawda?

    Przepraszam, a czy obecny system ubezpieczen zadba o mnie gdy nie bede
    juz mlody i zdrowy? Juz teraz ledwo zipie.

    [...]

    > Trochę więcej pokory do życia, człowieku...

    Moja pokora to swiadomosc tego, ze jak sobie sam nie pomoge to nie
    pomoze mi nikt poza rodzina. Dla mojego pokolenia socjalu juz nie
    starczy. Wole przygotowac sie na to juz teraz niz ludzic sie, ze dostane
    cos od panstwa. Ty rob jak uwazasz.

    \R.