PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz...Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 19:31:39
    Temat: Re: A teraz...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dfi3l1$n4t$1@opal.futuro.pl Piotr
    <s...@r...com> pisze:

    > Czepiasz się słówek.
    No wiesz... "czepiasz się słówek" to taki pozorny "kontrargument" często
    używany przez osoby przyłapane na nieprecyzyjnym formułowaniu myśli lub
    usiłujące wycofać się z nietrafionych twierdzeń bez przyznawania się do
    błędu. ;)

    > Nie jest czymś gorszym dla wszystkich tylko dla
    > grupy bardziej zaradnych i niezależnych osób które będa się "dusić"
    > pracując na etacie.
    No kombinuj, kombinuj... ;)
    A czemu niby prezes zarządu głównego klitki z lottomatem jest bardziej
    zaradny od etatowego pracownika naukowego uczelni wyższej?

    > Są również osoby dla których zdecydowanie lepsza od
    > samodzielnej przedsiębiorczości jest praca najemna.
    O, zauważenie tego to już jakiś postęp jest. ;)

    > Spróbowałem zarówno pracy najemnej jak i i samodzielnej więc
    > mam porównanie.
    To jest argument.

    > I gdyby teraz ktoś zaproponował mi etat za stawkę 1,5
    > raza większą niż zarabiam na swoim to raczej bym takiej oferty nie
    > przyjął.
    Raczej? To za ile razy większą wyrównałbyś się w dół?

    No i to już ma większy sens.

    Jotte