PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca uszlachetnia...

  • 61. Data: 2007-03-20 14:17:00
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Etanol <X...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etnund$llb$...@a...icm.edu.pl...

    > A więc jak to u mnie wygląda, na najbliższe 20 lat
    > mam zapewniony cel do zaspokojenia, spłacić mieszkanie
    > i to musimy zrobić wspólnie z żoną, z jednej pensji nie
    > da rasy się utrzymać, rata to jakieś 3/4 wypłaty.
    >
    > Wtedy dopiero pomyślimy o potomstwie, jak się trochę odchowa
    > to będę mógł zwiedzać świat czyli za jakieś 25-30 lat
    >
    > Takie są moje perspektywy na dzień dzisiejszy.

    Uuuuu...to niewesolutko...a moze właśnie "...i wesoło"? ;)

  • 62. Data: 2007-03-20 14:22:06
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Immona <c...@n...gmailu> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:etntui$9vo$...@i...gazeta.pl...

    > Miejsce zamieszkania ma niewiele do rzeczy, a jesli chcesz sie popisywac
    > kwiecistymi obcojezycznymi wyrazeniami, to najpierw opanuj ich poprawna
    > pisownie.

    Chodzi ci o himerę vel chimerę? Mamy na psp "Himerę"
    [mieliśmy-zmieniła nicka] -i ów stary jej nick mnie widać wciąż "inspiruje"
    ;)

> [...]
    > mozna wszystko stracic i to prawda i kazdy kiedys umrze, ale dopoki
    > zyjemy, to pewne doswiadczenia, choc same sa przemijalne, zmieniaja
    > czlowieka i go na stale wzbogacaja przyczyniajac sie do trwalego dobrego
    > samopoczucia, a wspomnien sie nie traci tak latwo jak majatku. Niektore
    > z takich doswiadczen, ktore sa bardzo wysoko na mojej liscie, wymagaja
    > pieniedzy - np. podroze po swiecie, wydarzenia kulturalne, dobre
    > jedzenie itp., zeby wymienic tylko te najprostsze.
    >
    > W kazdym razie, wiekszosc ludzi pracuje, zeby zaspokoic _swoje_ potrzeby

    A co ma zrobić ktoś kto choćby nie wiem jak wypruwał sobie żyły
    a i tak nie zarobi w dającej się przewidzieć perespektywie
    na te wszystkie swoje plany i marzenia? [vide Etanol] ;)
    Powiesić się czy pojechać na Nową Zelandię? ;)

  • 63. Data: 2007-03-20 14:24:02
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Michał <B...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:eto3go$r56$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> napisał w
    > wiadomości news:etm9g7$7ut$1@news.onet.pl...

    > Czy może nie jest fajnie usiąść przy grilku, pijąc piwko słuchać jak
    ptaszki
    > śpiewają, bujając się na hamaku słuchać jak mięsko skwierczy((-:) ??? Jak
    > chcesz to pracuj tylko do grobu sobie tej twojej mamony nie weźmiesz, ja
    > przynajmniej będę miał trochę widokówek z życia. Po pierwsze primo każdego
    > przedsiębiorcy ( też i prywaciarza): trzeba zarabiać a nie pracować !

    Popieram... ;P
    Choć czasem i "zarabianie" nie jest konieczne... ;)
    Wpuści się conieco w straty i też się wyjdzie na swoje! :D

  • 64. Data: 2007-03-20 14:26:19
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomek <t...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:eto0le$hv1$...@n...onet.pl...

    > za przeproszeniem to weź Pan przestań pierd....., bo takie teorie to se
    > możesz w "Fakcie" publikować.

    Typowa reakcja wyparcia! ;D

    A co ci konkretnie nie pasuje?
    Prawda w oczy kole?
    ;)))

  • 65. Data: 2007-03-20 14:26:33
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko głupcy? Ja bym raczej powiedział, że ci, którzy potrafią patrzeć
    > daleko w przyszłość. Dalej niż np. rok, przez który nie robią nic innego
    > oprócz szukania ciągle nowych ofert. Ale fakt bycia "skoczkiem" również
    > wiąże się z brakiem ambicji i odwagi do stawienia czoła...

    A ze strachem w gaciach nie ???

  • 66. Data: 2007-03-20 14:28:50
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):

> [...]
    > na te wszystkie swoje plany i marzenia? [vide Etanol] ;)
    > Powiesić się czy pojechać na Nową Zelandię? ;)

    co by to było jak by wszyscy osiągnęli wszystko o czym marzą? Świat by
    się zawalił bo ludzie nie mieli by motywacji do działania.

  • 67. Data: 2007-03-20 14:31:08
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik CZYŚCIWO <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etoo9b$4lm$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Michał" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko głupcy nazywają to zapieprzaniem NA KOGOŚ.
    > Nie martwi cie, że zapieprzasz na piekarza, bo dajesz mu pieniądze?

    Można nie dawać piekarzowi...pieniędzy... ;)
    Barter zawsze był tańszy. ;P

  • 68. Data: 2007-03-20 14:33:56
    Temat: Odp: Praca uszlachetnia...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Michał <B...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:etor2p$fbf$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    > tyle
    > zwolnili

    > A ze strachem w gaciach nie ???

    Od tego są pampersy... ;D

  • 69. Data: 2007-03-20 14:36:46
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > Jak się pracownik w pracy stara i awansuje, to z wypłaty może sobie
    > uzbierać na całkiem godną emeryturę. Ale do tego potrzebne są ambicje i
    > chęć do uczciwej, ciężkiej pracy.

    Ej człowieku tak sobie myślę że świata nie widziałeś, nawet okien w domu nie
    masz. W przeciętnym polskim przedsiębiorstwie (mówię o doświadczeniu z
    produkcji) nie opłaca się nic umieć ani się starać !! Jeżeli pokażesz że
    umiesz że ci się chce będziesz pracował za dwóch przy takiej samej pensji
    jak ten co się opierdala bo tamtemu dadzą spokój bo kierownik pomyśli " i
    tak coś schrzani" po co mam się za niego tłumaczyć ...Druga sytuacja:
    pracujesz chętnie masz dużą wydajność - a więc będziesz sobie tyrał aż nie
    zmądrzejesz za siebie i za człowieka który jest w zespole dzięki znajomości
    przy czym często to on dostanie większa premie, a jak będzie potrzeba
    podłożą ci świnie i to on zajmie twoje miejsce. Trzecia sytuacja: będziesz
    lepszy niż kierownik długo nie popracujesz. Miałem taką sytuacjęgdzie
    zostałem wywalony z magazynu bo koleś wiedział że przy mnie nie da się
    handlować na lewo. Za pół roku była afera bo szefostwo się dowiedziało że
    kierownik sprzedawał samochody z towarem na lewo...na szczęście mnie już w
    tej firmie nie było.
    Przypadki z prawdziwego życia które widziałem na własne oczy ...tak właśnie
    wygląda praca w polskich "firmach" widziana z dołu, także jak chcesz coś
    osiągnąć to tylko własny rachunek albo wyjazd. Także swoje "poglądy"
    wykorzystuj na grach komputerowych bo szczerze wątpię w twoje doświadczenie
    z wolno rynku pracy

  • 70. Data: 2007-03-20 14:37:06
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomek <t...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etor0m$ca7$...@n...onet.pl...

    > co by to było jak by wszyscy osiągnęli wszystko o czym marzą? Świat by
    > się zawalił bo ludzie nie mieli by motywacji do działania.

    No to jesteśmy w domu...kłamstwem ten świat stoi. Co? ;)
    Powiem ludziom że ich marzenia to tylko pic na wodę
    -bo i tak tego nie osiągną- tacy jak ty im nie pozwolą... ;P

    Nic dziwnego ze lenistwo uszczęśliwia... ;)