PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
    From: Michał <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: Praca uszlachetnia...
    Date: Tue, 20 Mar 2007 15:36:46 +0100

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:etodkn$tt8$1@opal.icpnet.pl...

    > Jak się pracownik w pracy stara i awansuje, to z wypłaty może sobie
    > uzbierać na całkiem godną emeryturę. Ale do tego potrzebne są ambicje i
    > chęć do uczciwej, ciężkiej pracy.

    Ej człowieku tak sobie myślę że świata nie widziałeś, nawet okien w domu nie
    masz. W przeciętnym polskim przedsiębiorstwie (mówię o doświadczeniu z
    produkcji) nie opłaca się nic umieć ani się starać !! Jeżeli pokażesz że
    umiesz że ci się chce będziesz pracował za dwóch przy takiej samej pensji
    jak ten co się opierdala bo tamtemu dadzą spokój bo kierownik pomyśli " i
    tak coś schrzani" po co mam się za niego tłumaczyć ...Druga sytuacja:
    pracujesz chętnie masz dużą wydajność - a więc będziesz sobie tyrał aż nie
    zmądrzejesz za siebie i za człowieka który jest w zespole dzięki znajomości
    przy czym często to on dostanie większa premie, a jak będzie potrzeba
    podłożą ci świnie i to on zajmie twoje miejsce. Trzecia sytuacja: będziesz
    lepszy niż kierownik długo nie popracujesz. Miałem taką sytuacjęgdzie
    zostałem wywalony z magazynu bo koleś wiedział że przy mnie nie da się
    handlować na lewo. Za pół roku była afera bo szefostwo się dowiedziało że
    kierownik sprzedawał samochody z towarem na lewo...na szczęście mnie już w
    tej firmie nie było.
    Przypadki z prawdziwego życia które widziałem na własne oczy ...tak właśnie
    wygląda praca w polskich "firmach" widziana z dołu, także jak chcesz coś
    osiągnąć to tylko własny rachunek albo wyjazd. Także swoje "poglądy"
    wykorzystuj na grach komputerowych bo szczerze wątpię w twoje doświadczenie
    z wolno rynku pracy