PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: Praca uszlachetnia...
    Date: Tue, 20 Mar 2007 15:22:06 +0100

    Użytkownik Immona <c...@n...gmailu> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:etntui$9vo$...@i...gazeta.pl...

    > Miejsce zamieszkania ma niewiele do rzeczy, a jesli chcesz sie popisywac
    > kwiecistymi obcojezycznymi wyrazeniami, to najpierw opanuj ich poprawna
    > pisownie.

    Chodzi ci o himerę vel chimerę? Mamy na psp "Himerę"
    [mieliśmy-zmieniła nicka] -i ów stary jej nick mnie widać wciąż "inspiruje"
    ;)

> [...]
    > mozna wszystko stracic i to prawda i kazdy kiedys umrze, ale dopoki
    > zyjemy, to pewne doswiadczenia, choc same sa przemijalne, zmieniaja
    > czlowieka i go na stale wzbogacaja przyczyniajac sie do trwalego dobrego
    > samopoczucia, a wspomnien sie nie traci tak latwo jak majatku. Niektore
    > z takich doswiadczen, ktore sa bardzo wysoko na mojej liscie, wymagaja
    > pieniedzy - np. podroze po swiecie, wydarzenia kulturalne, dobre
    > jedzenie itp., zeby wymienic tylko te najprostsze.
    >
    > W kazdym razie, wiekszosc ludzi pracuje, zeby zaspokoic _swoje_ potrzeby

    A co ma zrobić ktoś kto choćby nie wiem jak wypruwał sobie żyły
    a i tak nie zarobi w dającej się przewidzieć perespektywie
    na te wszystkie swoje plany i marzenia? [vide Etanol] ;)
    Powiesić się czy pojechać na Nową Zelandię? ;)