PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla osob bez wyksztalcenia

  • 1. Data: 2005-02-23 11:53:26
    Temat: Praca dla osob bez wyksztalcenia
    Od: "Sebastian" <s...@i...pl>

    Gdzie moga znalezc prace osoby pelnoletnie , jednak nie posiadajace
    wyksztalcenia nawet sredniego. Prosze o jakas pomoc

  • 2. Data: 2005-02-23 22:45:05
    Temat: Re: Praca dla osob bez wyksztalcenia
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie moga znalezc prace osoby pelnoletnie , jednak nie posiadajace
    > wyksztalcenia nawet sredniego. Prosze o jakas pomoc

    agencje ochrony
    agencje sprzątające
    zakłady rzemieślnicze, warsztaty

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 3. Data: 2005-02-24 01:53:33
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

    > Gdzie moga znalezc prace osoby pelnoletnie , jednak nie posiadajace
    > wyksztalcenia nawet sredniego. Prosze o jakas pomoc

    Najlepiej cos swojego sprobowac otworzyc. Trzeba tylko miec jakis kapital. :P
    A jesli nie dysponujesz takowym to proponuje wyjechac za granice.

  • 4. Data: 2005-02-24 16:27:49
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    dEG wrote:
    > Najlepiej cos swojego sprobowac otworzyc. Trzeba tylko miec jakis kapital. :P
    > A jesli nie dysponujesz takowym to proponuje wyjechac za granice.

    malarz pokojowy

    J.

  • 5. Data: 2005-02-24 19:11:30
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Jonasz w news:cvkvbt$o5m$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > malarz pokojowy

    Fakt. Dawno nie widzialem programu Usterka. No chyba, ze inicjator watku na
    tym akurat naprawde sie zna. Wtedy odszczekuje.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2005-02-25 09:38:42
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Sebastian wrote:

    > Gdzie moga znalezc prace osoby pelnoletnie , jednak nie posiadajace
    > wyksztalcenia nawet sredniego. Prosze o jakas pomoc

    Nie no - sorry, ale co ty robiłeś kiedy byłeś niepełnoletni ?
    Szczerze ci odpowiadam - opamiętaj się człowieku i nie pisz tu takich
    rzeczy, bo tu przewijają się poważne problemy, a tobie poprostu nie chciało
    się uczyć.

    Nie, nie rozumiem tego. Nie zrobić nawet zawodówki, to już przesada, ciężka
    przesada. Państwo łożyło (czli my) na twoją podstawówkę, a ty później
    olałes naukę.

    Pracy po podstawówce szukaj mniej więcej za Uralem, bo nawet do zamiatania
    chodników trzeba trochę rozumu.

    Nie pozdrawiam
    Nie żegnam

    Alpin19

  • 7. Data: 2005-02-25 09:59:52
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Sebastian napisał :

    > Gdzie moga znalezc prace osoby pelnoletnie , jednak nie posiadajace
    > wyksztalcenia nawet sredniego. Prosze o jakas pomoc

    Powiem Ci że spierdoliłeś sobie życie!!!!!
    --
    _____________________________

  • 8. Data: 2005-02-25 10:00:30
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES napisał :

    > Powiem Ci że spierdoliłeś sobie życie!!!!!
    i nawet nie wiem jak Ci pomóc, bo do miotły chcą teraz min. średnie!
    --
    _____________________________

  • 9. Data: 2005-02-25 10:04:01
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    HERAKLES wrote:

    > i nawet nie wiem jak Ci pomóc, bo do miotły chcą teraz min. średnie!

    Napisałem o tym ciut niżej.

    Jak można być takim debilem.....

    Alpin19

  • 10. Data: 2005-02-25 10:48:08
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2005 10:38:42 +0100, Karol Lipnicki
    <a...@m...int.pl> napisał:

    > Nie pozdrawiam
    > Nie żegnam

    Czyli co? Eutanazja?
    Nigdy nie slyszales o przypadkach losowych, rodzinach patologicznych itp?