PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nationale Nederlanden SA czy ktos pracował?

  • 1. Data: 2005-02-23 06:48:40
    Temat: Nationale Nederlanden SA czy ktos pracował?
    Od: "Formentera Lady" <m...@h...de>

    Witam,
    dostałam propozycje zostania managerem zespołu w NN SA.
    Czy macie jakieś doświadczenia z tą firmą.
    Sciema polega na tym że na rozmowach z rekruterem nie powiedziano wprost, że
    chodzi o akwizycję ubezpieczeń na życie, a najwidoczniej o to chodzi,
    brrr....
    Trzeba też założyć działalność gosp. to taka polska moda ostatnio i sposób,
    jak wydymać biednego człowieczka, dając mu nadzieję.
    Ty załóż działalność gosp. staraj się dla nas, sprzedawaj a my ci potem może
    zapłacimy.
    A z czego k...a żyć w tzw. międzyczasie ???
    OK, oni płaca jakieś pieniądze od początku ale zeżre je zus, dojazdy i inne
    koszty własne tak, że nic na końcu nie zostaje.
    Anyway, będę wdzięczna za Wasze refleksje na temat tej firmy.
    Pozdrówki,
    Angie

  • 2. Data: 2005-02-23 11:30:57
    Temat: Re: Nationale Nederlanden SA czy ktos pracował?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 07:48:40 +0100, Formentera Lady <m...@h...de>
    napisał:

    > Witam,
    > dosta?am propozycje zostania managerem zespo?u w NN SA.
    > Czy macie jakie? do?wiadczenia z t? firm?.
    Z ta konkretna nie, ale z innymi tak.

    > Sciema polega na tym ?e na rozmowach z rekruterem nie powiedziano
    > wprost, ?e
    > chodzi o akwizycj? ubezpiecze? na ?ycie, a najwidoczniej o to chodzi,
    > brrr....
    nie tylko na tym :-))

    > Trzeba te? za?o?yae dzia?alno?ae gosp. to taka polska moda ostatnio i
    > sposób,
    > jak wydymaae biednego cz?owieczka, daj?c mu nadziej?.
    to akurat zawsze bylo standardem (tzn i DG przy ubezpieczeniach i
    "dymanie") ;-))

    > Ty za?ó? dzia?alno?ae gosp. staraj si? dla nas, sprzedawaj a my ci potem
    > mo?e
    > zap?acimy.
    takie firmy najczesciej placa w miare solidnie.

    > Anyway, b?d? wdzi?czna za Wasze refleksje na temat tej firmy.
    W tych firmach z jakimi mialem do czynienia, aby zostac kierownikiem
    najpierw trzeba zasuwac jako agent, wyrabiac sobie limity, wtedy dopiero
    mozna zaczac zbierac ludzi i zostac kierownikiem / managerem.
    Taki manager ma na swoja grupe tez narzucone limity i jak grupa ich nie
    wrabia (a jest to dzis wysoce prawdopodobne), to manager zasuwa sam za
    siebie i za grupe. Oczywiscie nie musi, ale nie musi byc tez managerem ;-))

    Jezeli Ci w jakiejs firmie od poczatku wszystkiego uczciwie nie mowia, to
    zastanow sie solidnie przed podjeciem pracy...
    Ogolnie ubezpieczenia stoja na sciemie, przynajmniej w Polsce.
    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Bonza b...@w...pl
    pager 0642299084; skype daboni

  • 3. Data: 2005-02-24 08:48:03
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Daj spokój, wyścig szczurów to mało powiedziane.