PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Odp: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-16 20:49:10
    Temat: Odp: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> napisal:

    > Jakbym byl *biznesmenem* ktory moze zainwestowac $$$$$$$$$ w firme, a
    > nie jednym z setek kandydatow na posade gdzie firma bedzie MI placic

    Przygladam sie tej dyskusji i tak widze, ze Ty chyba czegos nie rozumiesz. F
    irma nie daje pieniedzy (jak w poprzednim poscie napisales), ani tez nie pla
    ci za robienie czegokolwiek. Jakikolwiek pracodawca zatrudniajac pracownika
    liczy na zwiazany z tym zysk. Zatrudnianie pracownika nie polega na tym (a p
    rzynajmniej nie powinno), ze przyjdzie pracodawca na rozmowe i laskawie jedn
    ego kandydatow zatrudni. Powinno to polegac na tak uwaznym przeprowadzeniu k
    azdej z rozmow, aby byc pewnym, ze wybrana osoba bedzie cennym nabytkiem dla
    firmy.

    --
    Lukasz