PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-16 20:58:02
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A Ty od razu zaatakowa?e? moj? osob?, a nie problem.
    bardzo wyraznie prosiles o opinie na TWOJ temat! to nie ja Cie zaatakowalem,
    ja na _wyrazna_ Twoja prosbe napisalem co mi sie w Tobie __wydaje__ nie tak.
    Na podstawie kilku postow trudno napisac cos z sensem. Ale kazdy Twoj kolejny
    post utiwerdza mnie w przekonaniu o tym, ze brak Ci pokory.
    Jesli chciales zeby Cie pocieszac i wychwalac pod niebiosa, trzeba bylo
    O TO poprosic. siedzialbym cicho.

    > Przecie? pracodawca tak?e musi zach?ci?
    > pracownika, aby po rozmowie w siedzibie firmy dalej by? ni? zainteresowany.
    Tak, to prawda. Skoro Ci, co Cie odrzucili byli tacy kiepscy, to czym sie
    przejmujesz? A najwyrazniej sie przejmujesz.
    To dobrze ze sie przejmujesz.

    > Wtedy potencjalnie najlepsza osoba nie zostanie pracownikiem ->
    > musz? wzi?? kogo? "gorszego", co mo?e prze?o?y? si? na mniejsze zyski.
    a moze wybrali kogos lepszego, ba NAJlepszego?
    logika nie wyklucza dojscia do slusznych wynikow niesluszna droga.
    matematyk powinien to wiedziec.
    Moze rekrutant jest genialnym intuicjonista ;-) nie potrafiacym patrzec w oczy,
    chodzacym w t-shircie i to o wyjatkowo spoconych dloniach?
    Ale mimo to wybierajacym najlepszych kandydatow?

    > I prosz? sko?cz z tymi docinkami pod moim adresem, bo uwa?am ?e troch? nie
    > na miejscu s?. Porozmawiajmy jak doro?li faceci, a nie jak dzieciaki, ok?

    Dorosly facet jak prosi o ocene SIEBIE (cus innego moze znaczyc:
    ,,co jest ze mna nie tak!?'' to nie obraza sie na slowa _lagodnej_ krytyki.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp