PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan

  • 1. Data: 2007-08-17 23:27:28
    Temat: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Od: "Lukasz Dominiak" <o...@i...home.pl>

    Poznańska firma informatyczna Info_Tele_Com w zwiazku z rozwojem poszukuje
    kandydatkę na stanowisko: Konsultantka Systemow Informatycznych

    Zakres obowiazkow:

    - konsultacje z zakresu księgowości programów ERP (telefonicznie i w
    siedzibie klienta)
    - przeprowadzanie szkolen z zakresu funkcjonalnosci oprogramowania
    - opieka nad eksploatacja systemow u klientow

    Głowne wymagania stawiane Kandydatom to:

    - wyksztalcenie minimum srednie, mile widziane wykształcenie ekonomiczne
    - Praktyczna znajomość obsługi programów księgowych
    - Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów oraz zagadnień praktycznych z
    zakresu rachunkowości, sprawozdawczości finansowej, prawa podatkowego, prawa
    bilansowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    - umiejętnosc przeprowadzenia prezentacji i szkoleń
    - prawo jazdy
    - dyspozycyjnosc
    - kreatywnosc
    - umiejętność pracy z klientem
    - umiejętność pracy w zespole
    - sumienność i solidność
    - samodzielność i zaangażowanie
    - otwarty umysł i twórcze podejście do problemów
    - optymizm, uśmiech i serdeczność

    Oferujemy:

    - prace na podstawie umowy o prace
    - ciekawą i stabilną pracę w młodym zespole specjalistów,
    - atrakcyjne wynagrodzenie,
    - unikalne możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się
    branży.
    - szkolenia i kursy doskonalące umiejętności

    zgloszenia prosze wysyłac wyłacznie mailem (tylko CV) na adres:
    o...@i...home.pl
    - tytuł maila "KONSULTANTKA"
    - miejsce pracy - Poznan

    Zapewniamy calkowita dyskrecje. W CV prosimy o zamieszczenie nastepujacej
    klauzuli: "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych
    osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.1997 o ochronie
    danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)."

  • 2. Data: 2007-08-18 00:41:05
    Temat: Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fa5at1$4sk$1@news2.task.gda.pl Lukasz Dominiak
    <o...@i...home.pl> pisze:

    Tyle razy było na grupie o ogłoszeniach pracodawców poszukujących
    pracowników.
    I oto kolejny spamer kompromitujący siebie i pracodawcę.

    > Poznańska firma informatyczna Info_Tele_Com w zwiazku z rozwojem
    Oczywiście, że w związku z rozwojem. Z czym innym mogłoby być? Z ucieczką
    pracowników? ;)))

    > poszukuje
    > kandydatkę na stanowisko: Konsultantka Systemow Informatycznych
    Co za tuman z tego Dominiaka. Że też go nie zwolnią. Poszukuje się
    kandydatki, nie kandydatkę.
    Ale to drobiazg, niedouków jest wielu. Ważniejsze jest co innego.
    Kandydatkę, konsultantkę - dyskryminacja ze wzgledu na płeć. Niby czemu nie
    konsultanta?

> [...]
    > - sumienność i solidność
    > - samodzielność i zaangażowanie
    > - otwarty umysł i twórcze podejście do problemów
    Bez komentarza. Wystarczy popatrzeć na same wymagania dotyczące znajomości
    prawa.

    > Oferujemy:
    > - prace na podstawie umowy o prace
    Wymiar nie podany. Pewnie 1/4 etatu.

    > - ciekawą i stabilną pracę w młodym zespole specjalistów,
    Jeszcze nie widziałem żeby ktoś oferował pracę nudną, nieciekawą,
    niestabilną i wśród starych, niekompetentnych indolentów. ;))

    > - atrakcyjne wynagrodzenie,
    Ile?

    > - unikalne możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się
    > branży.
    Fenomenalna oferta. I taka rzeczowa, precyzyjna. Kandydatki będą się zabijać
    o zatrudnienie.

    > - szkolenia i kursy doskonalące umiejętności
    Wspaniała sprawa. Ile, kiedy, jakie - w odróżnieniu od wymagań szczegółów
    nie podano.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-08-18 09:19:35
    Od: Pawel Grzeda <g...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Oczywiście, że w związku z rozwojem. Z czym innym mogłoby być? Z
    > ucieczką pracowników? ;)))

    Ze smiercia pracownika, ze zmiana siedziby. Mam Ci dalej wymieniac?

    pozdr
    PG

  • 4. Data: 2007-08-18 10:55:37
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Ze smiercia pracownika, ze zmiana siedziby. Mam Ci dalej wymieniac?

    Dla Jotte nie ma co wymieniać , czepia się wszystkiego i prawie wszystko wie
    .

    Prawie robi dużą różnice.

    p.s.
    Ciekaw jestem jakie wynagrodzenie oferuje pracodawca ?

    pozdrawiam

    rafal

  • 5. Data: 2007-08-18 14:10:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fa6dgg$8vc$2@inews.gazeta.pl Pawel Grzeda
    <g...@n...pl> pisze:

    > Ze smiercia pracownika, ze zmiana siedziby. Mam Ci dalej wymieniac?
    Eee, nie trzeba było się i z tymi dwoma rzeczami męczyć, wystarczyło
    emotikon zajarzyć.
    Masz tam niżej pseudomędrka, jakiegoś tam konto czy jak mu tam... jemu coś
    wymień. :P

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-08-19 10:18:25
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Pawel Grzeda napisał:
    > Jotte pisze:

    > Ze smiercia pracownika, ze zmiana siedziby. Mam Ci dalej wymieniac?

    Tak, wymien - wymien powody, ktore pracodawcy podaja w ogloszeniach.
    W ilu ogloszeniach widziales zwrot typu "w zwiazku ze smiercia naszego
    pracownika poszukujemy..." ?

    Zwroty typu "w zwiazku z dynamicznym rozwojem", "atrakcyjne
    wynagrodzenie", "mozliwosc podnoszenia kwalifikacji" - bardzo czesto
    nie znacza nic. Tak jakby pracodawcy nie bylo stac na zatrudnienie
    osoby, ktora potrafi napisac ogloszenie dotyczace poszukiwania pracownika.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2007-08-19 10:29:37
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik konto napisał:

    > Ciekaw jestem jakie wynagrodzenie oferuje pracodawca ?

    Wlasnie. A czy nie powinienes sie tego dowiedziec z ogloszenia?
    Przeczytaj ogloszenie - masz tam informacje, ze pracodawca
    oferuje wynagrodzenie "atrakcyjne".
    Czy nie uwazasz, ze takie okreslenie wynagrodzenia jest
    "precyzyjne inaczej"? Co wiesz na temat wynagrodzenia z tego
    ogloszenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2007-08-19 11:07:06
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > Czy nie uwazasz, ze takie okreslenie wynagrodzenia jest
    > "precyzyjne inaczej"? Co wiesz na temat wynagrodzenia z tego

    Patrząc na wyamgania , człowiek orkiestra .
    Ponieważ jest to grupa dyskusyjna to myśle ,że praca warta jest ok 7000
    netto .
    A co na to potęcialny pracodawca ?

    pozdrawiam

    rafal

  • 9. Data: 2007-08-19 11:20:34
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    konto napisał(a):

    > Patrząc na wyamgania , człowiek orkiestra .
    > Ponieważ jest to grupa dyskusyjna to myśle ,że praca warta jest ok 7000
    > netto .
    > A co na to potęcialny pracodawca ?

    Zaraz bylejaki napisze, ze na jutro moze miec kogos takiego za 1k pln
    brutto.

    --
    gg: 6373907 jid: live_evil[]jabber.ru

    Rowery Na Poziomie

  • 10. Data: 2007-08-19 13:04:32
    Od: andy <i...@i...pl>

    live_evil napisał(a):

    > Zaraz bylejaki napisze, ze na jutro moze miec kogos takiego za 1k pln
    > brutto.

    I to pewnie nie jednego a cala kolejke chetnych.