PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultantka ERP / Umowa o prace / PoznanRe: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Date: Sat, 18 Aug 2007 02:41:05 +0200

    W wiadomości news:fa5at1$4sk$1@news2.task.gda.pl Lukasz Dominiak
    <o...@i...home.pl> pisze:

    Tyle razy było na grupie o ogłoszeniach pracodawców poszukujących
    pracowników.
    I oto kolejny spamer kompromitujący siebie i pracodawcę.

    > Poznańska firma informatyczna Info_Tele_Com w zwiazku z rozwojem
    Oczywiście, że w związku z rozwojem. Z czym innym mogłoby być? Z ucieczką
    pracowników? ;)))

    > poszukuje
    > kandydatkę na stanowisko: Konsultantka Systemow Informatycznych
    Co za tuman z tego Dominiaka. Że też go nie zwolnią. Poszukuje się
    kandydatki, nie kandydatkę.
    Ale to drobiazg, niedouków jest wielu. Ważniejsze jest co innego.
    Kandydatkę, konsultantkę - dyskryminacja ze wzgledu na płeć. Niby czemu nie
    konsultanta?

> [...]
    > - Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów oraz zagadnień
    > praktycznych z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości finansowej, prawa
    > podatkowego, prawa bilansowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    > - umiejętnosc przeprowadzenia prezentacji i szkoleń
    > - prawo jazdy
    > - dyspozycyjnosc
    > - kreatywnosc
    > - umiejętność pracy z klientem
    > - umiejętność pracy w zespole
    > - sumienność i solidność
    > - samodzielność i zaangażowanie
    > - otwarty umysł i twórcze podejście do problemów
    Bez komentarza. Wystarczy popatrzeć na same wymagania dotyczące znajomości
    prawa.

    > Oferujemy:
    > - prace na podstawie umowy o prace
    Wymiar nie podany. Pewnie 1/4 etatu.

    > - ciekawą i stabilną pracę w młodym zespole specjalistów,
    Jeszcze nie widziałem żeby ktoś oferował pracę nudną, nieciekawą,
    niestabilną i wśród starych, niekompetentnych indolentów. ;))

    > - atrakcyjne wynagrodzenie,
    Ile?

    > - unikalne możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się
    > branży.
    Fenomenalna oferta. I taka rzeczowa, precyzyjna. Kandydatki będą się zabijać
    o zatrudnienie.

    > - szkolenia i kursy doskonalące umiejętności
    Wspaniała sprawa. Ile, kiedy, jakie - w odróżnieniu od wymagań szczegółów
    nie podano.

    --
    Jotte