PracaGrupypl.praca.dyskusje › portal spolecznosciowy, pytanie

  • 1. Data: 2007-08-16 18:20:12
    Temat: portal spolecznosciowy, pytanie
    Od: Wojtek Mazur <w...@n...pl>

    Witam.
    Panujemy otworzyc z kumplem portal skierowany do konkretnej
    spolecznosci. W zwiazku z tym, iz mamy juz pomysl jaka funkcjonalnosc
    powinien on posiadac doszlismy do wniosku, ze najlepszym rozwiazaniem
    dla nas bedzie zakup jakiegos sensownego CMSa z modulowa budowa (sa w
    ogole inne?). Niestety nasza wiedza i umiejetnosci nie daja nam
    gwarancji na to, ze strona nie bedzie lezec co chwile. Chcemy zatem
    zatrudnic osobe, ktora zajela by sie obsluga i pielegnowaniem strony.
    Nie bardzo jednak wiem czego wymagac od takiego kandydata. Prosilbym o
    jakies sugestie co powinien umiec taki kandydat. Grafika planujemy
    zatrudnic osobno.

    Przy okazji. Czy moglibyscie polecic jakis sensowny komercyjny CMS?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-08-16 19:40:54
    Temat: Re: portal spolecznosciowy, pytanie
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > Nie bardzo jednak wiem czego wymagac od takiego kandydata. Prosilbym o
    > jakies sugestie co powinien umiec taki kandydat. Grafika planujemy

    archiwum grupy pl.comp.www

    > Przy okazji. Czy moglibyscie polecic jakis sensowny komercyjny CMS?

    darmowy drupal

  • 3. Data: 2007-08-16 21:10:34
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello Wojtek,

> [...]
    > Nie bardzo jednak wiem czego wymagac od takiego kandydata. Prosilbym o
    > jakies sugestie co powinien umiec taki kandydat.

    Hmm... duzo mozna w tym temacie powiedziec... moze czynnosci administracyjne
    (tworzenia backupu, optymalizacja bazy etc. - chyba ze to hostingodawca zapewnia),
    moze programowanie (zeby wiedzial jak serwis dziala od podszewki i potrafil
    zareagowac na to gdy uzytkownik znajdzie blad i go wykorzysta)...

    Plone - open source, ale uzywa go np. www.cia.gov ;)
    http://plone.org/