PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 21. Data: 2003-10-12 16:19:44
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > Daj juz spokoj i przestan sie uzalac, bo ciapa jestes i wszedzie szukasz
    > winnych swojej sytuacji, zamiast przejrzec na oczy, ze jestes
    > nieudacznikiem, bo tylko taka osoba moze tak lamentowac....

    a czy ciapy i nieudacznicy nie mają prawa do życia?

  • 22. Data: 2003-10-12 16:20:49
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    wyjasnia twoje
    niepowodzenia zyciowe.
    jak podobne podejscie masz do innej wiedzy zdobytej na studiach, to nie
    dziwne, ze pracodawcy smieja ci sie w nos.

    sluchaj madralo to ze bylas za wielka woda,to ze masz jakas swoja strone o
    kretynskim adresie,to i owo nie upowaznia cie do zjadania wszystkich
    rozumów,bo nigdy nie wiesz co czlowiek tak naprawde czuje i nie wiesz przez
    co musi przechodzic,wiec nigdy nie porównuj,nie oceniaj
    i nie przystawiaj tej samej miary
    wtedy byc moze Bóg ci zwróci rozum

  • 23. Data: 2003-10-12 16:23:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    villgut wrote:
    > a czy ciapy i nieudacznicy nie mają prawa do życia?

    Kto mowi, ze nie maja?!? Ale zamiast lamentowac i zwaac na innych niech cos
    zaczna robic. Przeciez nikt nie kaze ci uczestniczyc w wyscigu szczurow, ale
    ty masz pretensje do "Polakow", ze nie uczestniczysz w nim. Zreszta - co ma
    na celu Twoj post i dyskusje, jakie tu toczysz? Potwierdzic, to co myslisz?
    Takich jak ty jest kilkaset tysiecy (niestety) wiec nie jestes jakos
    wybrany, poszkodowany i tak dalej.
    Czasy opieki nad ludzmi skonczyl sie w wiekszosci w 89 roku. Teraz jesli sam
    nie zadbasz o siebie, to nikt tego za ciebie nie zrobi.
    Dlatego nie narzekaj na uczelnie, na pracodawcow tylko COS zrob. Cos, co da
    ci zajecie i mozliwosc wyjscia z tego zakletego kregu niemoznosci!

  • 24. Data: 2003-10-12 16:31:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@g...pl news:6V9ib.71690$KP4.847016@news.chello.at

    > nie potrafię iść na siłownię,zadawać sie z chłopaczkami w dresach i
    > kraść staruszkom torebki,albo przemycać prostytutki do niemiec.Widać
    > jestem za głupi,albo może za mądry.

    No patrz ja zadnej z tych rzeczy nie robie, a jednak zarabiam (cokolwiek)
    juz od II klasy LO.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 25. Data: 2003-10-12 16:32:43
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "villgut" <c...@g...pl> wrote in message
    > Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi
    na
    > pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo

    Zaraz mnie tu wszyscy zjada, ale ja przez pewien czas pracowalam za darmo,
    za samo zdobywanie doswiadczenia.

    > Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    > kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych

    Dopoki bylam niedoswiadczona, to nikt mnie nie chcial przyjac. Imalam sie
    roznych prac, pracowalam w gastronomii, w knajpach, jako wolontariuszka, a
    nastepnie w zawodzie dla organizacji non-profit, za samo wystawienie
    referencji. Teraz dostaje propozycje pracy i zlecen wcale ich nie szukajac.
    I nie mam zgrabnych nog ani figury modelki. Pracuje w branzy raczej meskiej
    i daje sobie rade.

    > Jestem zmęczony pędem do globalizacji która pod przykrywką pomocy
    > najuboższym promuje pięknych zdrowych i bogatych

    Tutaj to akurat zdrowo uogolniasz.

    > Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    > poziom nauczania

    Ja nie narzekam. Koncze jedne studia, jestem w trakcie innych. Studiuje na
    prywatnych uczelniach i place ciezkie pieniadze. jednak poziom i kadra sa na
    odpowiednim poziomie, a szkoly oferuja dobre warunki do nauki. trzeba dobrze
    wybrac, zanim zacznie sie placic. trzeba tez podjac wlasciwa decyzje
    odnosnie kierunku studiow. Nikt jej przeciez za Ciebie nie podjal. A jesli
    jednak tak bylo, to juz Twoj prolem, ze pozwalasz innym decydowac za siebie.

    > Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,

    A to juz Twoj problem. Skoro cos Ci tu nie pasuje, to paszport i wize w
    garsc i fruuu za granice.

    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata
    > szkoda mi tylko mojego życia,które musi tego wszystkiego doświadczać.

    Hmmm... IMHO to nie ma nic wspolnego z porzadkiem swiata. Piszesz, ze masz
    34 lata i mieszkasz z rodzicami a kobiety na Ciebie nie spojrza... To Ty
    siebie sam tak kreujesz...Ja tez nie spojrzalabym na faceta, ktory w tym
    wieku mieszka z rodzicami...

    Kania

  • 26. Data: 2003-10-12 16:39:09
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > tak tak, nawet to "kaze" ktore pochodzi od "kazac".
    > kazac komus cos zrobic.
    >
    > przypomne kontekst w jakim uzyles tego slowa:
    >
    > http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/cgi-bin/ortograf.cg
    i?ORTO=karze
    > po sie przepychac wystarczy zajrzec

    malo, ze niedouczony jestes, to jeszcze uparty.

    Najpierw sprawdza sie u zrodla, potem sie awanturuje, a w tym przypadku zrodlem
    jest Slownik Jezyka Polskiego, a nie skrypt napisany przez jakiegos studenta.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=23143

    Juz chyba wiem, dlaczego pracai laski Cie omijaja. Malo kto lubi nadetych
    bufonow o przerosnietym ego.

    NIE pozdrawiam,

    glos

  • 27. Data: 2003-10-12 16:39:11
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/cgi-bin/ortograf.cg
    i?ORTO=karze

    Zgadza sie, karze od karac pisze sie przez rz, natomoast kaze od rozkazywac,
    kazac pisze sie przez samo z, zreszta wpisz sobie w ta swoja strone każe i
    sam sprawdz co dostaniesz :)

    > po sie przepychac wystarczy zajrzec

    Dokladnie. Jak na osobe po studiach wykazujesz dosc niski poziom
    inteligencji.

    > a jezeli chodzi o pracodawców to mam taka cicha nadzieje,ze zacznie
    wrezcie
    > dojrzewac jakas grupa pracodawców profesjonalnych,bo przypadkowosc i
    > osiolkowatosc pracodawców jest w Polsce naprawde porazajaca

    jak na razie 90% pracodawcow, z ktorymi sie spotkalam, wbrew obiegowej
    opinii, miealo dosc sensowne pomysly na biznes. I skupiali sie na biznesie a
    nie na ulatwianiu zycia wszystkim innym dookola.

    Kania

  • 28. Data: 2003-10-12 16:43:00
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

> [...]
    da
    > ci zajecie i mozliwosc wyjscia z tego zakletego kregu niemoznosci!

    no ale co mozna zrobic ,kiedy na rynku pracy jest przyjęte załozenie ze nowi
    roboty miec nie będą,przeciez nie pójdę dorabiac jakiegoś matoła który mi
    proponuje 300pln miesiecznie ,bo ja na takie roboty nie mam juz czasu,a
    jeżeli ktoś mi mówi że dałby więcej tylko mu zusy i inne srusy
    przeszkadzają,to kiedy mu mówie że mogę załozyc firme i mu wystawiac swistek
    to czemu sie wycofuje?,o co tu chodzi,?czy wszyscy którzy sie juz nachapali
    aż tak bardzo sie boją oddac pola?,na kuta komuś kilkanaście samochodów,jak
    spokojnie za te pieniądze mógłby komuś dać pracę za rozsądną pensję.
    Dlatego smiem twierdzić ,że nie we mnie tkwi problem tylko w ludziach którzy
    ten chory system kultywują,bo jeszcze nie było na świecie tak,że coś wynika
    z niczego
    a jeżeli jest jak jest, to widać jest tak po to,aby kilku procentom było
    dobrze,a reszta sfołoczy niech zdycha na ulicy,
    ale niestety ja nie moge obok tego przejść obojętnie

  • 29. Data: 2003-10-12 16:52:02
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

> [...]
    studenta.

    > Juz chyba wiem, dlaczego pracai laski Cie omijaja. Malo kto lubi nadetych

    słuchaj koziołku matołku widać twa mądrość zalała ci oczy,bo niestety za
    nim się na kimś zacznie wieszać psy to trzeba by może ze trzy razy
    przeczytać
    a mój zakichany kontekts pochodził ze słowa karać,wiesz taka przenośnia, że
    szkoły karzą studentów niską jakością nauki za to,że studenci im przynoszą
    kasę w zębach
    a co do robienia wielkiej łaski,czy dam komuś robotę czy też nie, to
    pamietaj,że kij ma dwa końce i ty też mozesz sie znależc na moim miejscu,no
    ale nie wiem czy duma po tatusiu pozwoli ci w ogóle napisac CV

  • 30. Data: 2003-10-12 16:52:20
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > roboty miec nie będą,przeciez nie pójdę dorabiac jakiegoś matoła który mi
    > proponuje 300pln miesiecznie ,bo ja na takie roboty nie mam juz czasu,

    skoro jestes ponad prace za 300zl, to przymieraj glodem, ciekawiej spedzajac
    czas. Twoj wybor.

> [...]
    > aż tak bardzo sie boją oddac pola?,na kuta komuś kilkanaście  samochodów,jak
    > spokojnie za te pieniądze mógłby komuś dać pracę za rozsądną pensję.

    punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jesli to Ty zaryzykujesz,
    zaciagniesz kredyty i bedziesz harowac po -nascie lub nawet -dziescia godzin na
    dobe, to - gwarantuje Ci - nie bedziesz sklonny komus dobrowolnie
    placic "rozsadna" (w rozumieniu pracownika) pensje. Tym bardziej, jesli
    spotkasz sie z roszczeniowa postawa, czy wrecz nienawiscia.

    > Dlatego smiem twierdzić ,że nie we mnie tkwi problem tylko w ludziach którzy
    > ten chory system kultywują,

    O tak, winni sa wszyscy dookola! A moze Goldstein?

    > bo jeszcze nie było na świecie tak,że coś wynika
    > z niczego
    > a jeżeli jest jak jest, to widać jest tak po to,aby kilku procentom było
    > dobrze,a reszta sfołoczy niech zdycha na ulicy,

    i znow sie klania Slownik Jezyka Polskiego.

    pozdrawiam,

    glos