PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
    From: "villgut" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 16:43:00 GMT

    > Czasy opieki nad ludzmi skonczyl sie w wiekszosci w 89 roku. Teraz jesli
    sam
    > nie zadbasz o siebie, to nikt tego za ciebie nie zrobi.
    > Dlatego nie narzekaj na uczelnie, na pracodawcow tylko COS zrob. Cos, co
    da
    > ci zajecie i mozliwosc wyjscia z tego zakletego kregu niemoznosci!

    no ale co mozna zrobic ,kiedy na rynku pracy jest przyjęte załozenie ze nowi
    roboty miec nie będą,przeciez nie pójdę dorabiac jakiegoś matoła który mi
    proponuje 300pln miesiecznie ,bo ja na takie roboty nie mam juz czasu,a
    jeżeli ktoś mi mówi że dałby więcej tylko mu zusy i inne srusy
    przeszkadzają,to kiedy mu mówie że mogę załozyc firme i mu wystawiac swistek
    to czemu sie wycofuje?,o co tu chodzi,?czy wszyscy którzy sie juz nachapali
    aż tak bardzo sie boją oddac pola?,na kuta komuś kilkanaście samochodów,jak
    spokojnie za te pieniądze mógłby komuś dać pracę za rozsądną pensję.
    Dlatego smiem twierdzić ,że nie we mnie tkwi problem tylko w ludziach którzy
    ten chory system kultywują,bo jeszcze nie było na świecie tak,że coś wynika
    z niczego
    a jeżeli jest jak jest, to widać jest tak po to,aby kilku procentom było
    dobrze,a reszta sfołoczy niech zdycha na ulicy,
    ale niestety ja nie moge obok tego przejść obojętnie