PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 31. Data: 2003-10-12 16:53:34
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@g...pl news:owfib.80076$KP4.954027@news.chello.at

    > roboty miec nie będą,przeciez nie pójdę dorabiac jakiegoś matoła który mi
    > proponuje 300pln miesiecznie,

    Lepiej nic nie robic?

    Ja zaczynalem od afair srednio 100 pln miesiecznie (tzn z jakichs niby
    zlecen korepetycji itd). Oczywiscie przez caly czas podnoszac sobie
    poprzeczke i szukajaca bardziej sensownych zrodel.

    Chyba ze wolisz przez jakis czas nic nie zarabiac a isc na dobre i
    konkretne szkolenie po kotrym masz pewna prace - to tez jakies wyjscie.

    Ale pozostawanie w prozni i nie robienie niczego to chyba blad

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 33. Data: 2003-10-12 16:54:42
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    moze byś tak przeczytała co napisałem piętro wyżej

  • 32. Data: 2003-10-12 16:54:42
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > No patrz ja zadnej z tych rzeczy nie robie, a jednak zarabiam (cokolwiek)
    > juz od II klasy LO.

    tylko pozazdroscic

  • 34. Data: 2003-10-12 16:57:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "villgut" <c...@g...pl> wrote in message
    > słuchaj koziołku matołku widać twa mądrość zalała ci oczy,bo niestety za
    > nim się na kimś zacznie wieszać psy to trzeba by może ze trzy razy
    > przeczytać
    > a mój zakichany kontekts pochodził ze słowa karać,wiesz taka przenośnia,
    że
    > szkoły karzą studentów niską jakością nauki za to,że studenci im przynoszą
    > kasę w zębach

    Przeczytaj jeszcze raz co napisales... i sie zastanow.

    > a co do robienia wielkiej łaski,czy dam komuś robotę czy też nie, to
    > pamietaj,że kij ma dwa końce i ty też mozesz sie znależc na moim
    miejscu,no
    > ale nie wiem czy duma po tatusiu pozwoli ci w ogóle napisac CV

    Problem w tym, ze Ty masz postawe roszczeniowa, 'dajcie mi cos, bo mi sie
    nalezy'. Problem jest taki, ze zeby cos dostac, trzeba najpierw cos
    zainwestowac.

    Kania

  • 35. Data: 2003-10-12 16:57:41
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > moze byś tak przeczytała co napisałem piętro wyżej

    Moze popatrz na godziny wyslania postow??

    Kania

  • 36. Data: 2003-10-12 16:58:49
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > szkoły karzą studentów niską jakością nauki za to,że studenci im przynoszą

    o, doprawdy? to przeczytaj swoje poprzednie posty, zwlaszcza ten:
    "tak tak, nawet to "kaze" ktore pochodzi od "kazac".
    kazac komus cos zrobic."
    Skleroza czy rejterada?

    > a co do robienia wielkiej łaski,czy dam komuś robotę czy też nie, to
    > pamietaj,że kij ma dwa końce i ty też mozesz sie znależc na moim miejscu,no
    > ale nie wiem czy duma po tatusiu pozwoli ci w ogóle napisac CV

    bylem w takiej sytuacji i pisalem CV. Ba, pracowalem i za 300 zl. Duma jakos mi
    nie przeszkadzala.

    A od 21 roku zycia mieszkam i zyje na wlasny rachunek - sam wynajmujac sobie
    pokoj, a potem mieszkanie, w miedzyczasie sam sobie oplacajac studia. Nie
    wiszac u cycusia i portfela rodzicow.

    glos

  • 37. Data: 2003-10-12 16:59:55
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > Hmmm... IMHO to nie ma nic wspolnego z porzadkiem swiata. Piszesz, ze masz
    > 34 lata i mieszkasz z rodzicami a kobiety na Ciebie nie spojrza... To Ty
    > siebie sam tak kreujesz...Ja tez nie spojrzalabym na faceta, ktory w tym
    > wieku mieszka z rodzicami...
    >
    > Kania

    a więc nigdy się nasze spojrzenia nie spotkają kochanie?
    to ma być tak jak na filmie Show?
    więc żegnaj nieprzyjazny swiecie i polsko i ty Kanio

  • 38. Data: 2003-10-12 17:02:09
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > sluchaj madralo to ze bylas za wielka woda,to ze masz jakas swoja strone o
    > kretynskim adresie,to i owo nie upowaznia cie do zjadania wszystkich
    > rozumów,bo nigdy nie wiesz co czlowiek tak naprawde czuje i nie wiesz
    przez
    > co musi przechodzic,wiec nigdy nie porównuj,nie oceniaj
    > i nie przystawiaj tej samej miary
    > wtedy byc moze Bóg ci zwróci rozum

    I tutaj sie grubo mylisz. Wiekszosc osob na tej grupie przeszla swoje. Ja
    przez ponad rok nie wiedzialam czy nastepnego dnia bede miala czym nakarmic
    dzieci. Od 17 roku zycia jakos daje sobie rade sama. A moi rodzice co
    najwyzej kupuja mi prezenty urodzinowe.

    Pamietaj, ze najwiecej wart jest ten, kto umie odbic sie od dna i znalezc
    swoja nisze.

    Kania

  • 39. Data: 2003-10-12 17:05:20
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > a więc nigdy się nasze spojrzenia nie spotkają kochanie?
    > to ma być tak jak na filmie Show?
    > więc żegnaj nieprzyjazny swiecie i polsko i ty Kanio

    od kilku lat jestem szczesliwa mezatka :P wiec raczej nie licz na spotkanie
    spojrzen

    I zastanow sie chwile. Czego moze spodziewac sie kobieta po facecie, ktory w
    tym wieku mieszka z rodzicami?? chyba tylko tego, ze bedzie mial wymagania i
    sam nic nie umie w domu zrobic. ze bedzie wymagal prania skarpetek,
    gotowania obiadkow i podtykania wszystkiego pod nos, jak mamusia.

    Ale kobiety (a przynajmniej wiekszosc kobiet) ma instynkt samozachowawczy i
    nie laduja sie w zwiazki z takimi mezczyznami.

    Kania

  • 40. Data: 2003-10-12 17:11:59
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > widzisz chłopcze ja na szczęscie nie musiałem przyjezdzac do wielkiego
    > miasta,bo mieszkam w nim od urodzenia i dlatego nie bede pracował za
    > złodziejskie pieniadze,ani tez dlatego nie bedę dorabiał goscia który
    > wynajmuje mieszkania,a wiesz dlaczego?
    > ano dlatego ze nie,i moze kiedys,za kilkalat ,sam sie dojałopisz dlaczego.

    problem w tym, ze glosnetu schowal dume do kieszeni i pracowal za liche
    pieniadze, a teraz ciagnie z tego zyski. Zdobyl doswiadczenie w branzy,
    ktore jest przeliczalne na jego obecne zarobki :)

    A Ty?? unosisz sie honorem i... mieszkasz z rodzicami. Kazdy ma to co lubi
    :)

    Kania