PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
  • Data: 2005-07-06 06:17:50
    Temat: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
    Od: "pehapowiec" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!
    W zasadzie pytanie jest jak w temacie, gdyz spotkalem sie ostatnio (przegladajac
    oferty), ze procz CV i LM trzeba wypelnic kwestionariusz, w ktorym pytaja sie
    ile zarabialem w poprzedniej firmie. Moje pytanie takie czy maja takie prawo, bo
    to ile zarabialem to moja osobista sprawa, prawda??

    pehapowiec