PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
  • Data: 2005-07-06 08:44:26
    Temat: Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał
    > Po to żeby ci dla których te ~850zł jest zupełnie niesatysfakcjonującym
    > wynagrodzeniem nie marnowali czasu i papieru na wysyłanie ofert.

    racja, moim zdaniem powinno się to uregulować prawnie i wymusić na
    pracodawcach jawne zamieszczanie kompletnej oferty, inaczej pozostawia się
    tym hohsztaplerom pole do oszustw i manipulacji chętnymi do pracy. "Ten
    głupi, damy mniej, ten się zna to trzeba dać więcej, a ten czarny to nic nie
    damy". Myślę że jeśli ktoś chce ukryć tak istotne informacje jak proponowane
    zarobki, to zwyczajnie nie jest uczciwy. Bo sprawa wg mnie jest jasna; mam
    taką a taką pracę do wykonania, potrzebuję takiego i takiego pracownika i
    jestem skłonny zapłacić za to tyle i tyle. Czy to jasne ? Dla nas pewnie
    tak, ale dla naciągacza i krwiopijcy pewnie nie, bo ten liczy na możliwość
    oszustwa i manipulacji.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/