eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 717 ofert w bazie

Znaleziono 16 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
słowa kluczowe: c e
województwo: mazowieckie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Promowane oferty pracy:

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

    Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

    30 września weszło w życie nowe rozporządzenie dotyczące wykazu prac wzbronionych młodocianym pracownikom oraz warunków ich zatrudniania. Kiedy i na jakich warunkach może być zatrudniona osoba niepełnoletnia? Jakie zmiany wprowadzają nowe ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • GUS: średnia krajowa w III 2024 wyższa o 12% r/r

    GUS: średnia krajowa w III 2024 wyższa o 12% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...