Kto szuka:
GRUPA PZU
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Rejestracja)/ Zespół Zdalnej Obsługi Szkód Majątkowych
Numer referencyjny:
000018443
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Rejestracja szkód i świadczeń zgłaszanych przez klientów
- Ustalenie z klientem metody obsługi szkód poprzez np. prezentację metod rozliczenia szkody
- Udzielanie informacji na temat zarejestrowanych szkód oraz świadczeń
- Wspieranie wiedzą merytoryczną oraz udział w procesie szkoleń nowych współpracowników
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Min. 3 miesiące doświadczenia w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
- Znajomość jednego z projektów: rejestracja/status szkody/infolinia ogólna PZU SA będzie dodatkowym atutem
- Znajomość standardów profesjonalnej obsługi klienta
- Wykształcenie min. średnie
Firma oferuje:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »