Kto szuka:
Portal Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Numer referencyjny:
Warszawa
Lokalizacja:
Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
- Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
- Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
- Dbanie o właściwy poziom mailowej i telefonicznej obsługi klienta.
- Znajomość HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
- Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów (znajomość GIMP na początek wystarczy);
- Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie;
- Cierpliwość, dbałość o szczegóły, systematyczność – cechy potrzebne do pracy z codziennymi powtarzalnymi zadaniami;
- Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na mailową oraz telefoniczną obsługę klienta;
- Samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Stanowisko to w pełni daje możliwość pracy z klientami przy jednoczesnym wykorzystaniu umiejętności technicznych (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
- Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
- Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji;
- Umożliwiamy częściową pracę zdalną po pierwszych kilku miesiącach pracy;
- Zapewniamy benefity: kartę Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz kartę lunchową.
Firma oferuje:
- Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
- Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
- Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzimy w biurze w Warszawie lub online;
- Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »