PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z pracy a niewykorzystany urlop › zwolnienie z pracy a niewykorzystany urlop
  • Data: 2006-11-06 08:40:12
    Temat: zwolnienie z pracy a niewykorzystany urlop
    Od: Krzysiek Hycnar <khycnar@REMOVE_THIS.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    31 X zlozylem wypowiedzenie. Mam 3-miesieczny okres wypowiedzenia i 24
    dni urlopu do wykorzystania. Wolalbym, zeby za ten urlop firma wyplacila
    mi kase i teoretycznie jest to do zrobienia, gdyz mam co robic przez te
    3 miesiace, a moj bezposredni szef nawet nie chce slyszec o urlopach,
    zwolnieniu itp.

    Jak sytuacja wyglada od strony formalnej. Kumpel doradzil mi, zeby dla
    swietego spokoju zlozyc wniosek urlopowy, na ktorym ktos (np moj szef)
    napisze "nie wyrazam zgody", a zlozyc go tylko po to, zeby wyzsi
    decydenci w firmie nie mogli mi powiedziec czegos w stylu, "nie staral
    sie pan o urlop, a mial pan na to caly rok".

    Czy istnieje mozliwosc, ze firma moze nie wyslac mnie na "przymusowy"
    urlop (w czasie trwania okresu wypowiedzenia) i do tego odmowic wyplaty
    ekwiwalentu urlopowego?

    Pozdrawiam
    Krzysiek