PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z obowiązku świadczenia pracy › zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy
    From: "ReadMe" <r...@r...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy
    Date: Thu, 8 May 2003 16:15:08 +0200

    Witam serdecznie
    mam problem i związane z nim pytanie.

    Czy wręczając pracownikowi wypowiedzenie umowy o pracę z 3 -miesięcznym
    okresem wypowiedzenia, mogę jednocześnie zwolnić go z obowiązku śwadczenia
    pracy do końca okresu wypowiedzenia?
    Proszę mi pomóc, nie mogę znależć nigdzie artykułu mówiącego o tym. Może
    ktoś spotkał się już z podobnym problemem?
    Gdzie mam tego szukać?

    Zaznaczam, że pracownik nie chce rowziązać stosunku pracyna mocy
    porozumienia stron, gdyż wypowiedzenie przez zakład pracy gwarantuje mu
    otrzymanie zasiłku dla bezrobotnych bez okresu wyczekiwania. Kończy sie mu w
    tej chwili urlop wychowawczy i nie chce również świadczyć pracy, gdyż nie ma
    takiej możliwości.
    moje stanowisko:
    uważam,że mogę tak uczynić chroniac jednocześnie interesy pracodawcy i
    pracownika.
    Umowa się rozwiąże po 3 -ech miesiącach, pracownik nie będzie pracował- tego
    właśnie chce, a będzie otrzymywała wynagrodzenie za ten okres.
    to chyba dobre rozwiązanie?