PracaGrupypl.praca.dyskusje › za KLAMSTWA przed GAZETA nie idzie sie do CIUPY !!!

  • 1. Data: 2006-12-10 00:11:00
    Temat: za KLAMSTWA przed GAZETA nie idzie sie do CIUPY !!!
    Od: sheer <s...@o...o2.pl>

    Przed dziennikarzem można konfabulować do woli! ...i bezkarnie!

    ...ale za *falszywe* zeznania przed prokuraturą i/lub Wysokim Sądem - jak
    najbardziej! trafia się za ###

    to tak a propos molestowania w miejscu pracy - a to jest grupa n/t pracy :P

    --
    sheer

  • 2. Data: 2006-12-10 07:08:48
    Temat: Re: za KLAMSTWA przed GAZETA nie idzie sie do CIUPY !!!
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "sheer" <s...@o...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najbardziej! trafia się za ###
    >
    > to tak a propos molestowania w miejscu pracy - a to jest grupa n/t pracy

    Jakby w widomej sprawie chodzilo o molestowanie...

    Jak ja bym chcial miec tak nieskomplikowany sposob patrzenia na zycie.

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 3. Data: 2006-12-10 07:30:16
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    nie pamietam czy to pisałem do ciebie, ale chyba większość z nas ma na tej
    grupie podejście do polityki co najmniej embiwalentne.

    A czy ktoś dostał prace za d... , czy nie to jest jego i pracodawcy sprawa.
    Tak ze daruj sobie kolego sheer głodne kawałki populistów (tak tak, mamy
    weekend i znowu trzeba uwolnić wodze fantazji żeby zapomniec o minionym
    tygodniu). I jak chcesz naciągać temat, to to tez jest ich praca. Ale
    bynajmniej mnie zupełnie nie interesuje.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2006-12-10 10:19:42
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > czy skomplikowany to znaczy stronniczy?

    Nie, to znaczy zmuszajacy do kojarzenia (w sumie niezbyt odleglych) faktow.
    By rzec wrecz: wymagajacy myslenia.

    EOT

    -- --- -- --- -- ---

  • 5. Data: 2006-12-10 10:35:52
    Od: Sheer <s...@o...o2.pl>

    szomiz wrote:
    > Jak ja bym chcial miec tak nieskomplikowany sposob patrzenia na zycie.

    czy skomplikowany to znaczy stronniczy?

    zauważ, że np. Sąd każdorazowo musi podjąć nieskomplikowaną decyzję, w
    zasadzie binarną: "winny" lub "NIEwinny"

    --
    Sheer

  • 6. Data: 2006-12-10 19:20:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ktoś dostał prace za d... , czy nie to jest jego i pracodawcy
    > sprawa.

    Nawet Lepper takich głupot nie mówi.

  • 7. Data: 2006-12-10 20:39:02
    Od: Sheer <s...@o...o2.pl>

    szomiz wrote:
    > Nie, to znaczy zmuszajacy do kojarzenia (w sumie niezbyt odleglych)
    > faktow.

    ale to może oznaczać brak koncetracji - czyli w sumie: *ROZkojarzenie* !! ;>

    --
    Sheer